بازگشت به تفلیس

بهترین هتل های گرجستان را بشناسید.

تفلیس کجا هتل بگیریم؟

تفلیس

1403/06/16 23:01:48

تقریبا تمامی هتل های تفلیس، اینترنت رایگان را در اختیار گردشگران قرار می دهند. هتل های تفلیس در سایر خدمات تفاوت هایی دارند. برخی از این هتل های گرجستان، موقعیت مکانی ویژه ای دارند. نزدیکی آنها به مرکز شهر و جاذبه های دیدنی، نکته ای مثبت است. در این مقاله انواع هتل های سنتی و لاکچری تفلیس را از لحاظ موقعیت جغرافیایی، دسترسی به حمل و نقل، خدمات و قیمت، بررسی کردیم. با خواندن این مقاله و مقایسه ی این موارد، می توانید بهترین هتل را در تور گرجستان تفلیس انتخاب کنید.

هتل هالیدی این (Holiday Inn Tbilisi)

هالیدی این، یکی از بهترین هتل های 4 ستاره در تفلیس است. مجموعه هتل های زنجیره ای هالیدی این، در دنیا معروف هستند. هالیدی این یک هتل لوکس و مدرن در گرجستان است. استخر روباز، یکی از امکانات تفریحی ویژه این هتل است. رستوران های هالیدی این نیز یکی از بهترین مکان ها برای امتحان کردن غذاهای گرجی است.

دسترسی آسان به حمل و نقل عمومی، از دیگر نکات مثبت این هتل تفلیس است. ایستگاه متروی «پلی تکنیک»، درست روبروی این هتل قرار دارد. فرودگاه تفلیس نیز تنها 30 دقیقه تا هتل هالیدی این فاصله دارد.

این هتل همچنین دارای پارکینگ رایگان، باشگاه ورزشی و سونا است. اتاق های هتل هالیدی این مجهز به امکانات زیر هستند:

  • سیستم تهویه گرمایشی و سرمایشی
  • قهوه ساز
  • مینی بار
  • گاو صندوق
  •  وای فای رایگان

هتل هالیدی این در تفلیس

هتل رومز تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)

رومز، یکی از بهترین هتل های تفلیس از نگاه گردشگران است. علت محبوبیت زیاد این هتل، دسترسی آسان آن به مرکز شهر است. این هتل تفلیس تنها 20 دقیقه تا میدان آزادی شهر فاصله دارد. این میدان یکی از بهترین جاذبه های دیدنی تور لحظه آخری تفلیس محسوب می شود.

اگر هتل رومز تفلیس را برای اقامت انتخاب کنید، می توانید به صورت 24 ساعته و رایگان از باشگاه آن استفاده کنید. علاوه بر غذاهای گرجی انواع غذاهای آمریکایی نیز در این هتل تفلیس سرو می شوند. صبحانه آمریکایی این مجموعه، محبوبیت زیادی بین گردشگران دارد. تمامی اتاق های این هتل تفلیس مجهز به سیستم تهویه مینی بار و تلویزیون هستند.

هتل رومز تفلیس

بوتیک هتل شماره ۱۲ (No12 Boutique Hotel)

بوتیک هتل ها، از بهترین اقامتگاه ها سنتی هستند. اگر قصد اقامت در یک هتل سنتی در تفلیس را دارید، بوتیک هتل شماره 12، یکی از بهترین گزینه ها است. این هتل سنتی گرجستان، در بخش قدیمی شهر تفلیس قرار دارد. با 5 دقیقه پیاده روی از این هتل، به میدان آزادی تفلیس خواهید رسید. همچنین دسترسی به حمل و نقل عمومی از این هتل بسیار آسان است. ایستگاه متروی میدان آزادی تنها 350 متر از این بوتیک هتل فاصله دارد. فرودگاه تفلیس نیز 16 کیلومتر تا بوتیک هتل شماره 12 فاصله دارد.

بوفه صبحانه و عصرانه، مینی بار، سیستم تهویه، تلویزیون و بالکن های اختصاصی، از دیگر امکانات این هتل تفلیس است. خیابان روستاولی با فروشگاه های متنوع و رستوران های معروف نیز تنها 7 دقیقه با این هتل فاصله دارد.

هتل های سنتی تفلیس، از ارزانترین هتل های گرجستان هستند. با انتخاب این هتل ها قیمت تور تفلیس را تا حدودی کاهش دهید و سفری ارزان به تفلیس داشته باشید.ارزانترین هتل های تفلیس

هتل بریتیش هاوس (Hotel British House)

بریتیش هاوس، یک هتل کلاسیک و لوکس در تفلیس است. دز طراحی اتاق های این هتل از رنگ های گرم چوب استفاده شده است. این طراحی خلاقانه باعث محبوبیت زیاد این هتل در بین گردشگران شده است. بنابراین این هتل تفلیس در بخش قدیمی شهر قرار دارد. اگر قصد اقامت در بخش تاریخی و قدیمی تفلیس را دارید، این هتل می توان انتخاب مناسبی باشد.

وای فای رایگان در تمام بخش های هتل برقرار است. همه ی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه ، مینی بار، قهوه ساز و تلویزیون هستند. پارکین این مجموعه نیز برای تمامی گردشگران رایگان است.

هتل بریتیش هاوس، تنا 250 متر با خیابان معروف روستاولی فاصله دارد. این خیابان پر از رستوران های متنوع و سوغاتی فروش است. فاصله این هتل از فرودگاه تفلیس نیز حدود 25 دقیقه است.عکس از هتل های تفلیس

هتل ریور ساید (Hotel River Side)

ریورساید، یکی از معروف ترین هتل های 4 ستاره تفلیس است. این هتل در مجاورت رودخانه متکواری (mtkvari) تفلیس قرار دارد. استفاده از اینترنت در سراسر هتل برای همه ی گردشگران رایگان است. بسیاری از اتاق های این هتل تفلیس، دارای بالکن های فرانسوی هستند. ویوی این بالکن ها رو به رودخانه زیبای متکواری است. اقامت در کنار رودخانه، لذتی فراموش نشدنی از سفر به گرجستان خواهد بود.

رستوران های پشت بام هتل ریور ساید، انواع غذاهای گرجی و بین المللی سرو می شوند. برخی شب ها این رستورانها موسیقی زنده نیز دارند. 

اتاق های این هتل تفلیس با دکوراسیونی زیبا، مجهز به سیستم تهویه، گاو صندوق، کتری برقی و تلویزیون هستند. این هتل همچنین دارای پذیرش 24 ساعته و ترانسفر اختصاصی است. ویژگی دیگر ریورساید که آن را از دیگر هتل های تفلیس متمایز می کند، موقعیت مکانی ویژه آن است. نزدیکترین جاذبه های دیدنی تفلیس، با فاصله 20 دقیقه پیاده روی، به این هتل در لیست زیر آمده است:

  • موزه ملی گرجستان
  •  خانه اپرا
  • تئاتر ملی

بهترین هتل های تفلیس

هتل بتسیز (Betsys Hotel)

اگر علاقمند به اقامت در طبیعت هستید، هتل بتسیز، یکی از بهترین انتخاب هاست. این هتل، در بخش کوهستانی تفلیس قرار دارد. با اقامت در این هتل تفلیس، از آب و هوای خنک و کوهستانی بهره مند خواهید شد.

هتل بتسیز، دارای 7 طبقه است. اتاق های طبقات بالاتر دارای بالکن های اختصاصی با ویوی طبیعت هستند. با اقامت در این هتل ها، تمام شهر تفلیس زیر پای شما خواهد بود. همه ی اتاق های این هتل دارای سیستم تهویه، گاو صندوق و کتری برقی هستند.

رستوران های اینجا انواع غذاهای سنتی گرجی را در اختیار مسافران قرار می دهند. امتحان کردن طعم جدید غذاهای گرجی، از بهترین تفریحات تور گرجستان تفلیس است. امتحان کردن صبحانه ی قاره ای در این هتل را به شدت به شما پیشنهاد می کنیم.تفلیس کجا هتل بگیریم؟

بوتیک هتل اولد تفلیس (Old Tiflis Boutique Hotel)

بوتیک هتل اولد تفلیس، یکی از بهترین هتل های مرکز شهر تفلیس گرجستان است. موقعیت جغرافیایی ویژه این هتل، آن را به یکی از بهترین هتل های تفلیس تبدیل کرده است. این هتل در بخش تاریخی شهر تفلیس قرار دارد. رستوران های این هتل، محبوبیت زیادی بین گردشگران تفلیس دارند.

اتاق های این هتل دارای مینی بار، تلوزیون، مبلمان، دستگاه تهویه و حمام خصوصی هستند. لوازم آرایش، سشوار و حوله از دیگر امکانات اتاق های این هتل گرجستان است. برخی اتاق ها نیز دارای بالکن های اختصاصی هستند.

بوتیک هتل اولد تفلیس، حدود 14 کیلومتر با فرودگاه این شهر فاصله دارد. نزدیکترین جاذبه های دیدنی تفلیس به این هتل را نیز می توانید در لیست زیر ببینید:

  • قلعه تاریخی ناریکالا: 8 دقیقه پیاده
  • میدان آزادی: 20 دقیقه پیاده 
  • تئاتر روستاولی: 6 دقیقه پیاده
  • تئاتر ابرا: 7 دقیقه پیاده

بوتیک هتل اولد تفلیس

هتل رادیسون بلو ایوریا (Radisson Blu Iveria Hotel)

رادیسون بلو ایوریا، یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس است. ویژگی متفاوت این هتل تفلیس، نزدیکی آن به بهترین مراکز خرید شهر است. طراحی مینیمال و مدرن این هتل نیز، جذابیت آن را دوچندان کرده است.

تمامی اتاق های این هتل مدرن تفلیس، دارای مینی بار، اینترنت رایگان، حمام خصوصی و سشوار هستند. ویوی این اتاق ها رو به رودخانه و طبیعت زیبای تفلیس است. استخرهای روباز و باشگاه ورزشی نیز از دیگر امکانات این هتل خوب در گرجستان است.

جذاب ترین بخش این مجموعه،  رستوران ایتالیایی و کافه‌ای ایده‌آل در طبقه‌ هجدهم است. علاوه بر غذاهای سنتی گرجستان، انواع غذاهای ایتالیایی را با کیفیتی عالی در اینجا امتحان کنید. 

هتل رادیسون بلو ایوریا، 7 دقیقه با ماشین تا ایستگاه مترو راه است. فاصله ی سایر جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل تفلیس، به شرح زیر است:

  • فرودگاه تفلیس: 17 کیلومتر
  • میدان آزادی: 1.4 کیلومتر
  • موزه هنر گرجستان: 1.4 کیلومتر
  • تالار هنرهای تفلیس: کمتر از 1 کیلومتر

بهترین هتل های مرکز شهر تفلیس

هتل لایت هاوس اولد سیتی (Light House - Old City)

لایت هاوس اولد، یکی از بهترین هتل های مرکز شهر تفلیس است. این هتل دسترسی خوبی به حمل و نقل عمومی و جاذبه های دیدنی تفلیس دارد. فاصله ی این هتل خوب گرجستان با مترو و مکان های دیدنی تفلیس، در لیست زیر آمده است:

  •  ایستگاه متروی آولاباری : 500 متر
  • کلیسای جامع تفلیس: کمتر از 1 کیلومتر
  • فرودگاه بین المللی تفلیس: 17 کیلومتر

اتاق های هتل لایت، همگی مجهز به سیستم خنک کننده‌ هوا و تهویه‌ مطبوع، مینی بار، تلویزیون، سشوار و  حمام خصوصی هستند.

این هتل تفلیس به صورت 24 ساعته آماده پذیرش و خدمت رسانی به گردشگران است. یک سوپر مارکت شبانه روزی نیز در این هتل وجود دارد.هتل های سنتی تفلیس

هتل ماریوت (Tbilisi Marriott Hotel)

ماریوت، بهترین هتل 5 ستاره گرجستان در تفلیس است. طراحی خلاقانه این هتل با سنگ های مرمر و تالارهای زیبا، باعث جذابیت دو چندان آن شده است. مرکز فیتنس و استخرهای روباز این مجموعه، محبوبیت زیادی برای گردشگران دارند.

این هتل تفلیس، دارای 127 اتاق است. تمامی اتاق ها دارای وای فای رایگان، سیستم تهویه و قهوه ساز هستند. ماریوت با دسترسی راحت به مترو و جاذبه های دیدنی گرجستان، یکی از بهترین هتل های تفلیس از نظر گردشگران است. نزدیکترین جاذبه های دیدنی تفلیس به هتل ماریوت، در لیست زیر آمده است:

  • کلیسای کاشونی: 100 متر
  • میدان آزادی: 600 متر
  • فرودگاه بین المللی تفلیس: 17 کیلومتر

لاکچری ترین هتل های تفلیس

هتل بیلتمور تفلیس (The Biltmore Hotel)

بیلتمور یکی از لوکس ترین هتل های گرجستان در تفلیس است. این هتل تفلیس در خیابان معروف روستاولی قرار دارد. هتل بیلتمور یک آسمان خراش 32 طبقه است که 214 طبقه دارد و نمای بی‌نظیری از شهر برای گردشگران به نمایش می‌گذارد.

بیلتمور یکی از بهترین هتل های 5 ستاره تفلیس است. استخر سرپوشیده، سنا، سالن اسپا، سالن ورزشی و مرکز تمرین از امکانات این هتل گرجستان در تفلیس است.بهترین هتل های تفلیس

بهترین هتل های تفلیس از نظر گردشگران

بهترین هتل های تفلیس از نگاه گردشگران، نزدیکترین آنها به مرکز شهر تفلیس است. هتل های رومز، بوتیک هتل اولد تفلیس و لایت هاوس اولد سیتی، از بهترین هتل های نزدیک به مرکز شهر تفلیس هستند. هتل های بیلتمور،ماریوت و بریتیش هاوس، از لاکچری ترین هتل های گرجستان هستند. اگر قصد اقامت در نزدیکی طبیعت و هتل های سنتی تفلیس را دارید؛ بوتیک هتل شماره 12 و هتل بتسیز، بهترین گزینه ها هستند. 

هالیدی این و ریورساید، از بهترین هتل های 4 ستاره گرجستان در تفلیس هستند. از بهترین هتل های 5 ستاره این شهر نیز می توان به ماریوت و رادیسون بلو ایوریا، اشاره کرد.

اگر در انتخاب هتل تور گرجستان تفلیس خود نیاز به راهنمایی و مشورت دارید، کارشناسان ما در ساتراپ، آماده مشاوره رایگان و پاسخگویی به تمام سوالات شما در مورد هتل های تفلیس هستند.

شما کدام هتل تفلیس را برای اقامت انتخاب می کنید؟ تجربه و دیدگاه خود را در مورد تورهای گرجستان و تفلیس، با ما به اشتراک بگذارید.