بازگشت به روسیه

انتخاب بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ برای سفری به‌یادماندنی

معرفی بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ

روسیه

1403/06/04 10:38:00

بدون شک همه هتل‌های سنت پترزبورگ باب سلیقه شما نیست. بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ، خدمات منحصر به فرد و خاصی را ارائه می‌دهد که قطعا نظر شما را به خود جلب خواهد کرد. پس اگر به دنبال یک سفر به یادماندنی به سنت پترزبورگ هستید، انتخاب هتل مناسب تأثیر زیادی بر تجربه شما خواهد داشت.

 در این مطلب، به معرفی بهترین هتل‌های شهر رؤیایی سنت پترزبورگ پرداخته‌ایم. امکانات و خدمات هتل‌ها را نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم. همچنین آدرس دقیق این هتل‌ها را در اختیار شما قرار داده تا در سفر با مشکل مواجه نشوید. در نهایت شما می‌توانید، با رزرو تورهای تور سن پترزبورگ مسکو، تجربه‌ای بی‌بدیل از اقامت در یکی از شگفت‌انگیزترین شهرهای جهان داشته باشید.

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ | Kempinski Hotel Moika 22

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ ، یکی از بهترین هتل‌های پنج ستاره سن پترزبورگ است. دکوراسیون کلاسیک اتاق‌های هتل می‌تواند شما را به یک سفر تاریخی ببرد. با انتخاب این هتل نگران برآورده شدن نیازهایتان نباشید، زیرا همه چیز برای شما فراهم شده است. این هتل در نزدیکی رودخانه مویکا، موزه ارمیتاژ و میدان کاخ واقع شده است. مسافران تور روسیه با دو دقیقه پیاده‌روی از هتل کمپینسکی مویکا، به راحتی می‌توانند از مراکز خرید و مناظر مهم بازدید کنند.

هتل کمپینسکی مویکا ۲۲

این هتل شامل 200 اتاق و سوئیت مجهز است. اتاق‌‌های هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، میز کار، تخت و مبلمان، یخچال، تلویزیون کابلی با کانال‌‌های ماهواره‌ای، حمام اختصاصی, سشوار، لوازم آرایشی و بهداشتی رایگان، چای و قهوه ساز است. البته امکانات دیگری مانند رستوران, استخر، سالن اسپا، ماساژ، سونا، سالن تناسب اندام و… هم در هتل وجود دارد و شما می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

آدرس: خیابان ساحلی مویکا، شماره ۲۲، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۱۸۶

هتل فورسیزنز لیون پالاس | Four Seasons Hotel Lion Palace

هتل 5 ستاره فورسیزنز لیون پالاس، به ‏سبکی امپراطوری روسی و بسیار لوکس طراحی شده است.‏  این هتل شگفت‌انگیز درست در قلب شهر قرار دارد.  تمامی اتاق‌ها مجهز به تهویه کننده هوا، تلویزیون صفحه تخت، پخش کننده ‏DVD‏، مینی بار و قهوه ساز هستند. اینترنت ‏Wi-‎Fi‏ رایگان و دو خط تلفن نیز در اتاق‌ها وجود دارد. 

هتل فورسیزنز لیون پالاس

هر اتاق دارای حمام مرمری با وان و دوش جداگانه است، همچنین یک تلویزیون در حمام نصب شده است. لوازم بهداشتی از برند لرنزو ویلورسی تهیه شده است. رستوران Percorso ، غذاهای ایتالیایی و رستوران Sintoho ، غذاهای مدرن آسیایی ارائه می‌دهند. در کافه هتل، مهمانان می‌توانند از خوردن چای، اسنک‌ و انواع شیرینی‌جات لذت ببرند. صبحانه هم به صورت بوفه منتقل می‌شود. . لازم به ذکر است قیمت رزرو تور و اتاق در این هتل 5 ستاره فور سیزن سنت پترزبورگ بسته به تاریخ متفاوت است.

آدرس: خیابان فوندومنسکی، شماره ۱، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۱۱۱

هتل بلموند گراند یوروپ | Belmond Grand 

هتل بلموند گرند، یکی از مطرح‌ترین هتل‌های تور روسیه هتل 5 ستاره سنت پترزبورگ از لحاظ برخورداری از امکانات به‌روز و تجهیزات مدرن است. هتل 5 ستاره بلموند گرند یوروپ در سنت پترزبورگ امکاناتی از قبیل صرافی، خدمات بلیت، نگهداری چمدان‌ها، دستگاه خودپرداز، اطلاع‌رسانی و نگهداری کودک را فراهم می‌کند. 

هتل بلموند گراند یوروپ

این هتل دارای اینترنت وای‌فای و پارکینگ رایگان است. همچنین صبحانه در اتاق یا روی تخت شخصی مهمان قابل دسترس است. خدمات سونا، مرکز تناسب اندام، سولاریوم، استخر و اسپا, ماساژ و سیستم تهویه مطبوع نیز در هتل موجود است.

آدرس: خیابان نوسکی، شماره ۱/۳، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۰۱۱

هتل دومینا | Domina Hotel

 هتل دومینا یکی از بهترین هتل‌های سنت پترزبورگ است که فقط دو دقیقه با کلیسای معروف سنت ایزاک فاصله دارد و نزدیک جاذبه‌های این شهر است.  این هتل دارای سیستم تهویه هوا در اتاق‌ها همراه با WiFi رایگان و کتری برقی است. تمام اتاق‌های این هتل، راحت و بسیار زیبا طراحی شده و دارای یک میز کار، گاوصندوق و تلویزیون صفحه تخت است.

هتل دومینا

امکانات تفریحی هتل دومینا نیز شامل سونا، مرکز تناسب اندام، آبگرم و مرکز سلامتی برای گذراندن لحظات شیرین اقامت شما در این هتل است. کافه هتل هم با نوشیدنی‌هایش میزبان لحظات شاد و خوش شما خواهد بود.

آدرس: خیابان سوخاروسکی، شماره ۳۹، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۰۹۲

هتل آزیموت | Azimut Hotel

یکی از هتل‌های شیک و عالی چهار ستاره در شهر سن‌پترزبورگ روسیه، هتل آزیموت است. هتل آزیموت در یکی از ساختمان‌های تاریخی بلند در مرکز شهر واقع‌ شده است و با انتخاب هتل Azimut Hotel Saint Petersburg می‌توانید تصویر پانورامای زیبایی از شهر سن‌پترزبورگ را تماشا کنید.

هتل آزیموت

اینترنت ‏Wi-Fi‏ در این هتل به صورت رایگان قابل استفاده است. ‏ تمامی اتاق‌های هتل آزیموت دارای تلویزیون، میز کار و حمام اختصاصی مجهز به وان است. میز تور داخل هتل به ‏میهمانان اطلاعاتی درباره جاذبه‌های گردشگری اطراف ارائه می‌دهد و به آنها در انتخاب تور کمک می‌کند. 

از امکانات تفریحی هتل آزیموت می‌توان به سونا، کتابخانه، مرکز تناسب اندام  و یک باغ زیبا اشاره کرد. همچنین کافه در آخرین طبقه واقع شده است و نمای بسیار زیبایی از شهر ارائه می‌دهد. 

آدرس: خیابان لیفاشوف، شماره ۱۵، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۰۱۱

هتل ماریوت پوشکین | Marriott Pushkin Hotel

هتل ماریوت پوشکین یک اقامتگاه باشکوه در یک ساختمان لوکس در حاشیه رودخانه نوا است. این هتل در فاصله 5 دقیقه‌ای تئاتر مارینسکی و کلیسای نیکولسکی در مرکز شهر سنت پترزبورگ ‏قرار دارد.

هتل ماریوت پوشکین

در هتل ماریوت پوشکین،  Wi-Fi رایگان در تمام اتاق‌های هتل موجود است. اتاق‌ها دارای تلویزیون، چای و قهوه ساز، و صندوق امانات است. صبحانه بوفه در رستوران هتل ارائه می‌شود. لابی با سبکی مدرن طراحی شده و یک سالن کنفرانس دارد. Wi-Fi رایگان نیز در لابی قابل دسترس است. هتل خدمات تبدیل ارز نیز فراهم می‌کند. خدمات ترانسفر با اتوبوس به جاذبه‌های شهر نیز رایگان است که در نزدیکی هتل قرار دارد.

آدرس: خیابان پوشکین، شماره ۲، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۱۱۱

هتل پارک این | Park Inn Hotel

هتل پارک این بای رادیسون نوسکی سن پترزبورگ از هتل‌های 4 ستاره و مدرن است. اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه، وای فای رایگان، یخچال، میز مطالعه، تلفن، اتو، میز اتو، تلویزیون با شبکه‌های جهانی و روزنامه هستند. خدمات نظافت روزانه و سرویس حمام با لوازم کامل ارائه می‌شود. سشوار نیز در دسترس است. امکان درخواست تخت خواب اضافی نیز وجود دارد که البته باید هزینه آن پرداخت شود.

هتل پارک این

این هتل دارای امکانات تفریحی از قبیل سونا، استخر سرپوشیده، آبگرم، و مرکز سلامتی است. شما می‌توانید از نوشیدنی‌های کافه در هتل پارک‌ این بای رادیسون سنت پترزبورگ لذت ببرید و از مرکز تناسب اندام و کتابخانه هم استفاده کنید.

آدرس: خیابان گازنیا، شماره ۲، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۱۶۱

هتل توچکوف | Tuchkov Hotel

هتل توچکوف (Tuchkov) در مرکز سن پترزبورگ واقع شده و تنها سه دقیقه پیاده‌روی از موزه ارمیتاژ فاصله دارد. به همین دلیل بسیاری از گردشگران به دنبال اقامت در هتل توچکوف، هتل سه ستاره در قلب شهر، هستند.

تمام اتاق‌های این هتل سه ستاره، دارای سیستم تهویه مطبوع، یک دستگاه تلویزیون صفحه تخت، یخچال و حمام اختصاصی هستند. با وجود این امکانات، اتاقتان دستِ کمی از یک سوئیت تمام و کمال ندارد. از دیگر امکاناتی که این هتل سه ستاره برای رفاه مهمان‌ها در نظر گرفته می‌توان به خدمات ترانسفر فرودگاهی، اتاق‌های خانوادگی، تورهای پیاده‌روی (با هزینه اضافه) و وای فای رایگان اشاره کرد.

هتل توچکوف

هر روز در رستوران هتل توچکوف صبحانه سرو می‌شود و میان‌وعده‌ها به صورت رایگان برای مهمانان در دسترس است. هتل توچکوف در سن پترزبورگ حدود ۱۸ کیلومتر از فرودگاه بین‌المللی پالکوو فاصله دارد و اگر از ترانسفر فرودگاهی استفاده کنید، حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد تا به هتل برسید.

برای بازگشت به هتل توچکوف پس از گشت شهری، در ایستگاه مترو Admiralteyskaya پیاده شوید. این ایستگاه فاصله حدود ۱۵۰ متری با هتل دارد. ایستگاه بعدی نزدیک هتل، Moskovsky، فاصله‌ای تقریباً سه کیلومتر دارد.

آدرس: خیابان توچکوف، شماره ۲، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۱۱۱

هتل ویکتوریا مینی  | Victoria Mini Hotel

ویکتوریا, یک هتل 3 ستاره واقع در 500 متری تئاتر Mariinsky در شهر سنت پترزبورگ است.  هتل تنها 6 دقیقه پیاده تا کلیسای سنت نیوکلاس و باغ سنت نیکولاس فاصله دارد. ایستگاه متروی Spasskaya در 1.5 کیلومتری هتل قرار دارد و فرودگاه بین المللی Pulkovo با ماشین 30 دقیقه تا هتل فاصله دارد.

اتاق‌های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع و هوای تازه مداوم هستند. هر اتاق دارای حمام اختصاصی برای حفظ حریم شخصی مهمانان است. تلویزیون صفحه تخت نیز در اتاق‌ها وجود دارد و اینترنت وای فای در تمام اتاق‌های هتل قابل دسترس است.

هتل ویکتوریا مینی

در این هتل سه ستاره، امکانات دیگری چون ترانسفر فرودگاهی، سونا، استخر، ماساژ، محوطه بازی کودکان، مبلمان فضای باز، پارکینگ، نگهداری چمدان، مینی گلف و اسب‌سواری (با هزینه اضافی) در نظر گرفته شده است.

آدرس: خیابان میخایلوفسکی، شماره ۲، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۰۲۳

هتل ساپفیره | Sapphire Hotel

یکی از بهترین هتل‌های 3 ستاره سنت پترزبورگ، هتل ساپفیره است. این هتل در نزدیکی جاذبه‌های شهر واقع شده است. به عنوان مثال، تا موزه ملی روسیه تنها 700 متر فاصله دارد. 

خدمات این هتل شامل اینترنت پرسرعت رایگان، رزرواسیون 24 ساعته، خدمات روزانه اتاق، سرویس شاتل، میز تور، دستگاه‌های فتوکپی و فکس و خدمات دیگر است. همچنین در هتل ساپفیره یک رستوران با منوی غذاهای اروپایی وجود دارد.

هتل ساپفیره

انواع اتاق‌های این هتل شامل اتاق‌های استاندارد یک نفره، استاندارد دو نفره، دو نفره سوپریور، دو نفره دلاکس و سوئیت است. طراحی و دکوراسیون اتاق‌های این هتل بسیار زیبا و آرامبخش است. همچنین تمامی اتاق‌ها دارای تلویزیون صفحه تخت است. به علاوه حمام خصوصی، تهویه هوا، دیوارهای با عایق صدا، خدمات 24 ساعته، تلفن، اتو، سرویس بیدارباش و خدمات دیگر نیز در این هتل ارائه می‌شود.

آدرس: خیابان یاکوبوفسکی، شماره ۱۰، سنت پترزبورگ، روسیه، ۱۹۱۰۴۴

لیست بهترین هتل‌های 3، 4 و 5 ستاره سنت پترزبورگ

در نهایت، انتخاب هتل مناسب در سنت پترزبورگ می‌تواند بر تجربه سفر شما تأثیر زیادی بگذارد. از هتل‌های لوکس با امکانات بی‌نظیر گرفته تا اقامتگاه‌های سنتی که دلبستگی به تاریخ و فرهنگ این شهر دارند، گزینه‌های متنوعی وجود دارد، از جمله:

هتل‌های 5 ستاره

  • هتل کمپینسکی مویکا ۲۲ | Kempinski Hotel Moika 22
  • هتل فورسیزنز لیون پالاس | Four Seasons Hotel Lion Palace
  • هتل بلموند گراند یوروپ | Belmond Grand 

هتل‌های 4 ستاره

  • هتل دومینا | Domina Hotel
  • هتل آزیموت | Azimut Hotel
  • هتل ماریوت پوشکین | Marriott Pushkin Hotel
  • هتل پارک این | Park Inn Hotel

هتل‌های 3 ستاره 

  • هتل توچکوف | Tuchkov Hotel
  • هتل ویکتوریا مینی  | Victoria Mini Hotel
  • هتل ساپفیره | Sapphire Hotel

با انتخاب یکی از بهترین هتل‌ها، شما نه تنها از راحتی و آسایش بهره‌مند خواهید شد، بلکه می‌توانید با نگاهی نزدیک‌تر به زیبایی‌ها و جذابیت‌های سنت پترزبورگ، لحظاتی به‌یادماندنی را خلق کنید. به یاد داشته باشید که هر هتل داستان خاص خود را دارد و انتخاب شما می‌تواند آغازگر سفر شما به دنیای شگفت‌انگیز این شهر باشد.

برای مشاوره رایگان در مورد بهترین هتل‌های سن پترزبورگ قبل از سفر، با کارشناسان ما در ساتراپ در تماس باشید.