بازگشت به دبی

خرید طلا و کالاهای سود ده از دبی

از دبی چی بخریم؟

دبی

1403/05/06 10:32:12

معرفی کالاهای پرسود و سوغاتی های دبی

قیمت طلا در دبی ارزانتر از ایران است. این شهر پر از محصولات با کیفیت است که می توانید آنها را به عنوان سوغاتی برای عزیزانتان تهیه کنید یا آنها را خریداری کرده و در ایران بفروشید و سود کنید. در این مقاله پرسودترین کالاهای دبی برای فروش معرفی شده اند. همچنین اگر قصد خرید سوغاتی در تورهای دبی را دارید، بهترین سوغاتی های این شهر را نیز معرفی کرده ایم. 

عطر و ادکلن اورجینال 

دبی، یکی از معروفترین تولید کننده های عطر و ادکلن در دنیا است. فروشگاه های دبی دارای انواع عطرهای اورجینال گیاهی و فاقد الکل هستند. این عطر ها بهترین گزینه برای سوغاتی و خرید از دبی هستند. عطر و ادکلن برای فروشندگان نیز گزینه مناسبی هستند. می توانید این عطرها را با قیمتی ارزان از بازار دبی خریداری کرده و با سود مناسب در ایران بفروشید.

  • بهترین مکان برای خرید عطر و ادکلن در دبی: دبی مال، فروشگاه های برج خلیفه

عطر و ادکلن های دبی

ادویه های دبی 

با خرید ادویه های دبی، طعم بی نظیر غذاهای  این شهر را با خود به خانه ببرید. بوی خوش این ادویه ها در بازارهای دبی شما را مجذوب خواهند کرد. ادویه های خوش عطر و طعم دبی، با قیمتی ارزان در بازارهای دبی به فروش می رسند. این ادویه ها از کیفیت عالی برخوردارند و عطر و طعم آنها برای مدتی طولانی، ماندگار است. 

اگر عاشق آشپزی هستید، کافی ست یکبار از ادویه های دبی استفاده کنید. بعد از آن دیگر نمی توانید از طعم و بوی خوش آنها دست بکشید.

  • قیمت ادویه های دبی: از بسته ای 10 درهم شروع می شود.
  • بهترین مکان برای خرید ادویه در دبی: فروشگاه و سوپرمارکت های دبی

ادویه ها از پرسودترین کالاهای دبی برای فروش در ایران هستند. می توانید با سرمایه ای مناسب به صورت عمده آنها را خریداری کرده و با سود خوب در ایران بفروشید. علاوه بر این، ادویه های امارات بهترین یادگاری از تور دبی هستند که می توانید به عنوان سوغاتی آن را تهیه کنید.

ادویه های دبی، بهترین سوغاتی

لباس و پوشاک برند

بازار پوشاک دبی، یکی از مهم ترین مراکز خرید دبی است. بسیاری از گردشگران و فروشندگان برای خرید لباس به دبی سفر می کنند. مدرن ترین مدل های روز لباس دنیا را می توانید از فروشگاه های دبی تهیه کنید. فروشگاه های بازار لباس دبی، پوشاک خود را هم به صورت عمده و هم تک، با بهترین قیمت می فروشند.

اگر قصد خرید عمده لباس دارید، دبی یکی از بهترین گزینه ها است. در دبی می توانید لباس های  بهترین برندهای دنیا را با ارزانترین قیمت  خریداری کنید. با ارزانترین تور دبی به کشور امارات سفر کنید و با خرید لباس با بهترین قیمت از تور خود دست پر برگردید.

 تنوع بی نظیری از انواع لباس های زنانه، مردانه و بچه گانه، در فروشگاه های دبی وجود دارد. انواع لباس های برندهای مطرح دنیا را می توانید با قیمتی مناسب از دبی تهیه کنید. لباس های برند، از بهترین سوغاتی های این شهر نیز محسوب میشود.

خرید لباس در دبی

موبایل و لوازم الکترونیکی 

موبایل و لوازم الکترونیکی از ارزان ترین کالاهای دبی هستند. خرید لوازم الکترونیکی در دبی با سود زیادی همراه است. انواع لوازم الکترونیکی با کیفیت و ارزان را می توانید از دبی تهیه کنید. بهترین برندهای لوازم الکترونیکی دنیا از جمله اپل، سامسونگ و ال جی در دبی نمایندگی دارند. بنابراین می توانید با خیال راحت و بدون واسطه از نمایندگی خرید کنید.

خرید موبایل و لوازم الکترونیکی در دبی تنها مختص فروشندگان نیست. شما می‌توانید موبایل شخصی خودتان را نیز با ارزانترین قیمت از دبی تهیه کنید. هنگام خرید لوازم الکترونیکی دبی حتما گارانتی محصولات را بررسی کنید. همچنین از نحوه راه اندازی آن در کشور خود مطلع شوید.

  • بهترین مکان برای خرید موبایل و لوازم الکترونیکی در دبی: خیابان الفهیدی دبی، فروشگاه های دی جی در دبی

بورس موبایل و لوازم الکترونیکی در دبی

لوازم خانگی 

لوازم خانگی از بهترین کالاهای دبی برای خرید است. لوازم الکترونیکی در دبی از مالیات معاف هستند و قیمت ارزان تری نسبت به ایران دارند. انواع لوازم برقی مانند تلویزیون هوشمند، مایکروفر، تجهیزات آشپزخانه، دستگاه‌های صوتی، دوربین‌های دیجیتال را می توانید با ارزانترین قیمت و بهترین کیفیت از دبی خریداری کنید.
خرید لوازم خانگی در دبی

جواهرات طلاو الماس

دبی به شهر طلا معروف است. بعید است کسی به این شهر سفر کند و از بازار بزرگ طلا در دبی دیدن نکند. دبی یکی از بهترین مکانها برای خرید جواهرات طلا و الماس های اورجینال است. قیمت  طلا در دبی به دلیل سیاست های مالیاتی خاص، ارزانتر از ایران و سایر کشورها است. اگر قصد سرمایه گذاری دارید، طلا بهترین گزینه برای خرید در دبی است. برای سود بیشتر نیز طلاهای کم اجرت و بدون سود  گزینه مناسبی هستند. 

 تنوع جواهرات طلا نیز در دبی بسیار فراوان است. باز طلا دبی پر از طلاهای زیبا و اقتصادی است که می توانید به عنوان هدیه برای عزیزانتان خریداری کنید. به غیر از طلا، انواع جواهرات الماس و پلاتین را نیز می توانید با بهترین قیمت از دبی تهیه کنید.

  • میانگین قیمت طلا در دبی: 110 درهم به ازای هر گرم 
  • بهترین مکان برای خرید طلا در دبی: بازار طلای دبی، فروشگاه های جویالوکاس، پارک طلا و الماس‌

خرید طلا در دبی

قهوه عربی دبی

قهوه عربی، یکی از معروفترین قهوه های دنیا است که طرفداران زیادی دارد. دبی بهشت عاشقان قهوه و کافئین است. قهوه دبی با طعم متفاوت خود به یکی از محبوب ترین سوغاتی های دبی تبدیل شده است. اگر اهل قهوه خوردن هستید، حتما در تور دبی خودتان را مهمان قهوه عربی کنید. 

علاوه بر قهوه، قهوه جوش های عربی نیز از بهترین کالاهایی است که می توانید از دبی بخرید. جنس برخی از این قهوه جوش ها از مس و طلا است. علاوه بر کاربردی بودن این محصول، می توانید از آن به عنوان ظرف دکوری نیز استفاده کنید.

  • قیمت قهوه در دبی: 125 درهم برای هر کیلو
  • بهترین مکان برای خرید قهوه در دبی: موزه قهوه دبی، بازارهای دبی و سوپرمارکت ها 

خرید قهوه در دبی

خرمای دبی

دبی یکی از بزرگترین صادرکنندگان خرما در جهان است. انواع خرماهای تازه و با کیفیت را می توانید از بازارهای دبی خریداری کنید. خرماهای عربی دبی طعم متفاوت و لذیذی دارند. از این خوراکی های دبی در ساخت انواع دسرها و غذاهای دبی نیز استفاده می شود.

خرما یکی از بهترین سوغاتی های دبی است. این کالا همچنین برای فروش در ایران نیز سود زیادی دارد. خرمای عربی با خواص مفید فراوان به یکی از بهترین سوغاتی های این کشور تبدیل شده است. این خرما غنی از مواد مغذی مانند کلسیم، منیزیم و مس است.

  • قیمت خرمای دبی: از کیلویی 35 درهم شروع می شود.
  • بهترین مکان برای خرید خرما در دبی: بازار خرما در بازار دیره، فروشگاه های دبی مال، مرکز خرید النعیم، مرکز خرید دبی مارینا، خیابان آتلانتیس 

خرید خرما در دبی

شکلات های دبی

شکلات یکی از بهترین کالاهای دبی برای خرید است. کمپانی های شکلات سازی موفقی در دبی وجود دارد. النسا تنها شرکت تولید کننده شکلات های شیر شتر است. این شکلات ها طرفداران زیادی بین گردشگران خارجی و ایرانی دارند. بهترین طعم های شکلات های شیر شتر دبی به شرح زیر است:

  • شکلات شیر شتر خالص
  • شکلات شیر شتر 70 درصد
  • شکلات شیر شتر کاکائویی
  • شکلات شیر شتر خرما
  • شکلات شیر شتر ماکادمیا
  • شکلات شیر شتر با آجیل 
  • شکلات شیر شتر ادویه ای 

خرید شکلات های دبی بسیار به صرفه و پر سود است. علاوه بر این، شکلات یکی از بهترین سوغاتی های دبی نیز محسوب میشود.

  • قیمت شکلات های دبی: از 44 درهم شروع میشود.
  • بهترین مکان برای خرید شکلات در دبی: کیوسک های النسما در  دبی مال، فروشگاه های برج خلیفه، بازار مدینات جمیرا، هتل باب الشمس، امارات هتل تاورز 

شکلات های دبی

فانوس عربی دبی

فانوس عربی، یکی از خاص ترین سوغاتی های دبی است. با خرید این فانوس ها زیبایی خانه های دبی را به دکور خانه تان اضافه کنید. این فانوس های زیبا با طرح های مختلف را می توانید آویزان کنید یا روی میز قرار دهید. 

فانوس های دبی دارای دو نوع ارزان و گران هستند. نوع گران آنها از مس و قلع ساخته شده است. فانوس های شیشه ای و آلومینیومی نیز از نوع ارزانتر این سوغاتی های دبی هستند.

  • قیمت فانوس های عربی دبی: از 30 درهم شروع می شود.
  • بهترین مکان برای خرید فانوس در دبی: بازار دبی، فروشگاه های دکوری دبی

عکس فانوس های عربی در دبی

لیست بهترین کالاهای دبی برای فروش یا سوغاتی

دبی یکی از بهترین شهرهای تجاری، برای خرید کالاهای پر سود است. بسیاری از کالاها در دبی معاف از مالیات هستند. برای یک سفر مقرون به صرفه به امارات سفر خود را با مجری مستقیم تور دبی شروع کنید و خریدی لذت بخش در دبی تجربه کنید. بنابراین شما می توانید انواع کالاهای با کیفیت و ارزان را از دبی خریداری کرده و با قیمت بیشتر و سود خوب در ایران بفروشید. در ادامه لیستی از بهترین و پرسودترین کالاهای دبی برای فروش معرفی شده اند:

  • عطر و ادکلن اورجینال
  • ادویه های دبی
  • پوشاک و لباس های برند
  • موبایل و لوازم الکترونیکی
  • لوازم خانگی
  • طلا
  • قهوه و شکلات

به نظر شما بهتر است از دبی چی بخریم؟ کدام کالای دبی را برای سوغاتی یا فروش انتخاب میکنید؟ تجربه و دیدگاه خود را در مورد سفر به دبی با ما به اشتراک بگذارید.