بازگشت به آنتالیا

بهترین هتل‌های uall آنتالیا

بهترین هتل‌های uall آنتالیا کدامند؟

آنتالیا

1403/05/01 11:06:41

هتل‌های uall در آنتالیا

با اقامت در بهترین هتل‌های uall آنتالیا، بازگشت به خانه کار سختی خواهد‌بود. این هتل‌ها خدمات خود را به صورت  Ultra All Inclusive ارائه می‌کنند. و به مسافران این امکان را می‌دهند که 24 ساعته از انواع غذاها و نوشدنی‌های هتل به طور رایگان استفاده کنند.

مطابق انتظارات و بودجه خود هتل های یوآل آنتالیا را در این مقاله بررسی کنید. سپس در تور آنتالیا از تهران و تبریز آژانس ساتراپ با هتل مورد نظر خود، خود را برای یک سفر هیجان انگیز به آنتالیا آماده کنید.

هتل باروت لارا کالکشن آنتالیا

هتل باروت لارا کالکشن بهترین هتل 5 ستاره‌ با خدمات uall در آنتالیاست. هزینه‌ی اقامت در این هتل بالاست، اما امکان سفارش غذا و نوشیدنی حتی در رستوران آلاکارت آن نامحدود و رایگان است.  این هتل با سرویس غذاخوری 24 ساعته و امکانات ویژه‎‌ای که دارد، عنوان بیشترین تعداد رزرو اتاق در سال را داراست. 

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

هتل یو‌آل باروت لارا کالکشن آنتالیا در مجموع  18 رستوران، بار، شیرینی‌پزی و اسنک بار دارد. در کافه‌بارهای هتل بیش از 176 نوع نوشیدنی ترکی و بین‌المللی ارائه می‌شود. از امکانات ویژه‌ی هتل می‌توان به استخرهای سرپوشیده و روباز، کلاب کودکان و استخر مخصوص به آنها اشاره کرد.

  • فاصله‌ی هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: 11 دقیقه تا پارک آبی Aqua Atlantis و 20 کیلومتر تا منطقه‌ی کاله‌ایچی 
  • فاصله تا فرودگاه آنتالیا: 12 کیلومتر
  • آدرس Lara Barut Collection: منطقه‌ی مراد پاشا، آنتالیا، ترکیه

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس بهترین هتل uall آنتالیا است که به تنوع و کیفیت غذاهایش شهرت دارد. از آنجایی که این هتل Ultra All Inclusive است، با رزرو اتاق لازم نیست هیچ هزینه‌ای بابت غذا و نوشیدنی بپردازید. 401 اتاق هتل همگی مجهز به بالکن خصوصی، لوازم بهداشتی و اینترنت رایگان هستند. 

هتل کنکورد دلوکس ریزورت آنتالیا

مهمانان با اقامت در این هتل به کلوب‌شبانه، استخر روباز و یک ساحل خصوصی دسترسی دارند. در این ساحل خصوصی می‌توانید به غواصی و جت اسکی بپردازید. پذیرش 24 ساعته و پارکینگ رایگان بدون رزرو قبلی از خدمات ویژه‌ی این هتل یوآل آنتالیا محسوب می‌شوند.

  • فاصله‌ی هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: 10 دقیقه با ماشین تا ساحل لارا
  • فاصله تا فرودگاه آنتالیا: 16/2 کیلومتر
  • آدرس Concorde De Luxe Resort: منطقه‌ی گردشگری لارا، آنتالیا، ترکیه

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل رکسوس پریمیوم بلک با ارائه‌ی بهترین امکانات در سطح جهانی، نه تنها بهترین هتل uall آنتالیا و ترکیه است، بلکه یکی از بهترین هتل‌های اروپا نیز هست.خدمات uall این هتل شامل صبحانه، ناهار، شام، نوشیدنی ها، تفریحات آبی و اسپا با ماساژ رایگان است. از طولانی‌ترین ساحل خصوصی بلک گرفته تا یکی از بهترین پارک‌های‌آبی آنتالیا، همگی در این هتل در دسترس شماست. 

هتل رکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

این هتل مسافران کوچکش را فراموش نکرده‌است، و برای آن‌ها یک کلاب‌کیدز، دیسکو و یک رستوران مخصوص کودکان طراحی کرده‌است.  قیمت تور آنتالیا هتل ریکسوس پریمیوم کمی گران است. زیرا این هتل از گرانترین هتل‌های uall آنتالیا محسوب می‌شود. اما با اقامت در آن علاوه‌بر اینکه از امکانات متنوع رایگان استفاده می‌کنید، به تم‌پارک لند‌ آو لجندز نیز به طور رایگان دسترسی دارید.

  • فاصله هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: 34 کیلومتر تا مرکز خرید تراسیتی آنتالیا
  • فاصله تا فرودگاه آنتالیا: 35/1 کیلومتر
  • آدرس Rixos Premium Belek: خیابان کنگره منطقه بلک/ آنتالیا

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

اگر در آنتالیا به دنبال یک هتل خانوادگی لوکس با خدمات uall می‌گردید، هتل تایتانیک مردان پالاس بهترین گزینه برای شماست. این هتل صاحب بزرگ‌ترین استخر شنای مدیترانه، پارک‌آبی و یک ساحل خصوصی است. این امکانات باعث شده‌اند، مهمانان به انواع تفریحات آبی در این هتل دسترسی داشته باشند.

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا 

مهمانان هتل می‌توانند در یکی از 10 رستوران اصلی یا دو اسنک بار  هتل انواع غذاها را امتحان کنند و در 15 کافه‌بار‌، 2 بار ساحلی و 2 بار کنار‌ِ استخرِ هتل بهترین نوشیدنی‌ها را امتحان کنند. به علت uall بودن هتل استفاده از تمام وعده‌های غذایی و میان وعده‌ها رایگان است. با اقامت در این هتل از خدمات 24 ساعته اتاق استفاده کنید و از اینترنت و مینی بار رایگان اتاق‌ها لذت ببرید.

  • فاصله هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: فاصله تا مجموعه‌ی تفریحی لند‌آو‌لجندز 8 کیلومتر
  • آدرس Titanic Mardan Palace: منطقه‌ی گردشگری لارا، آنتالیا، ترکیه

هتل آکرا باروت آنتالیا

هتل آکراباروت دومین هتل برتر آنتالیاست که سرویس‌دهی uall و قیمت مناسبی دارد. در 4 رستوران این هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را پیدا خواهید کرد. مهمانان می‌توانند، خاص‌ترین فست فودها را در رستوران پابلیتو بیسترو این هتل امتحان کنند. 

هتل آکرا باروت آنتالیا

4 استخر سرپوشیده و روباز، ساحل خصوصی و مدرسه‌ی غواصی از ویژگی‌های برجسته‌ی آکرا هتل هستند. البته در این هتل برای کودکان نیز استخر مخصوص، کلاب و اتاق بازی وجود دارد. این هتل توانسته با ارائه‌ این امکانات، در دسته‌ی بهترین هتل‌های uall مناسب خانواده در آنتالیا نیز قرار بگیرد.

  • فاصله هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: 2/4 کیلومتر تا مرکز خرید شیمال آنتالیا
  • آدرس Akra Barut Hotel: منطقه‌ی مورات پاشا، آنتالیا، ترکیه

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

هتل نیروانا کازموپالیتن یک هتل 5 ستاره با دسترسی مناسب به مراکز خرید و مرکز شهر آنتالیا است. سرویس‌دهی هتل از نوع uall است. مهمانان می‌توانند به صورت رایگان و 24 ساعته از غذاها و نوشیدنی‌های هتل استفاده کنند.

هتل نیروانا کازموپالیتن آنتالیا

تمام اتاق‌های این هتل U شکل چشم‌انداز زیبایی از دریای مدیترانه دارند. هتل نیروانا علاوه بر ساحل اختصاصی، یک اسکله اختصاصی نیز دارد. مسافران می‌توانند در این ساحل حمام آفتاب خوبی بگیرند، و از نوشیدنی‌های جذاب بار‌ سرپوشیده‌ی ساحل لذت ببرند.

  • فاصله هتل تا جاهای دیدنی آنتالیا: 4 کیلومتر تا مرکز خرید آنتالیوم
  • آدرس: ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی توریستی لارا

لیست بهترین هتل‌های uall آنتالیا 

اکثر هتل‌های uall در دسته‌ی هتل های لوکس و 5 ستاره‌ آنتالیا قرار دارند. در نتیجه انتخاب یکی از آن‌ها کار سختی خواهد بود. اما شما با توجه به بودجه و انتظارات خود می‌توانید، یکی از هتل‌های یو‌آل آنتالیا را از لیست زیر انتخاب کنید و با تور آنتالیا پرواز مستقیم اقامتی به یادماندنی در این شهر داشته باشید؛

  • هتل باروت لارا کالکشن؛ بهترین هتل 5 ستاره‌ی uall آنتالیا با قیمت بالا
  • هتل کنکورد دلوکس؛ یک هتل uall  با تنوع و کیفیت غذایی بالا در آنتالیا
  • هتل رکسوس پریمیوم‌بلک؛ یکی از بهترین هتل‌های یوآل ترکیه و گرانترین هتل‌های آنتالیا
  • هتل تایتانیک مردان پالاس؛ بهترین هتل uall برای خانواده
  • هتل آکرا باروت؛ دومین هتل برتر آنتالیا با سرویس 24 ساعته رایگان
  • هتل نیروانا کازموپالیتن؛ یک هتل uall با دسترسی مناسب به مرکز شهر آنتالیا

شما علاوه بر تهران با تور تبریز آنتالیا نیز می‌توانید در بهترین هتل‌های uall آنتالیا اقامت کنید.