بازگشت به آنتالیا

بهترین هتل‌های آنتالیا دارای پارک آبی

بهترین هتل‌های آنتالیا که پارک‌آبی دارند، کدامند؟

آنتالیا

1403/04/30 10:35:00

پارک آبی در بهترین هتل آنتالیا

جذاب‌ترین اقامتگاه‌هایی که در آنتالیا پیدا خواهید کرد، هتل‌های لوکس مجهز به پارک آبی آن هستند. این هتل‌ها با انواع تفریحات‌آبی که دارند، به شما این امکان را می‌دهند، تا اوج هیجان را در زندگی تجربه کنید. ما در ادامه لیستی از بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی را در اختیار شما قرار داده‌ایم. تا شما با اطلاع از امکانات ویژه‌ی این هتل‌ها، بهترین اقامتگاه را برای خود انتخاب کنید.

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

هتل لند آو لجندز کینگدام علاوه بر اینکه یکی از بهترین هتل‌های 5 ستاره‌ی ترکیه است؛ مالک یکی از بزرگترین پارک‌های آبی جهان نیز هست. پارک آبی لند آو لجندز بیش از 60 سرسره‌ی آبی عظیم و تعداد زیادی استخرهای موج وسیع دارد.

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

با تور آنتالیا هتل لند آف لجندز در این هتل لوکس اقامت کنید و علاوه بر پارک‌آبی، از جذاب‌ترین تم پارک آنتالیا بطور رایگان استفاده کنید. زمانی‌که وارد این سرزمین افسانه‌ای شوید، 401 اتاق‌‌ رنگارنگ به سبک دیزنی‌لند در انتظار شما خواهد بود. تمام این اتاق‌ها مجهز به پلی استیشن و wifi رایگان هستند. این امکانات، لند آو لجندز را به جذاب‌ترین هتل آنتالیا با پارک آبی تبدیل کرده‌است.

  • نزدیکترین جاهای دیدنی به هتل: کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید لند آو لجندز
  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: کمتر از 5 دقیقه پیاده‌روی تا مرکز خرید لند آو لجندز 
  • آدرس The Land Of Legends Kingdom Hotel: خیابان آتاتورک، محله‌ی کادریه‌ی بلک/ آنتالیا

هتل کریستال واتر‌ورد آنتالیا

هتل کریستال واتر ورلد یکی از بهترین هتل‌های لوکس قیمت مناسب آنتالیاست. این هتل با خدمات 24 ساعته رایگان و با کیفیت، یک اقامتگاه UALL ایده‌آل در بلک است. البته این هتل بیشتر به تفریحات آبی متنوع و پارک آبی بزرگش معروف است. و به همین علت از بهترین هتل‌های آنتالیا با پارک آبی نیز محسوب می‌شود. علاوه بر استخر کودکان و استخر موج ساز، دارای خدمات سونا و جکوزی نیز هست. 

هتل کریستال واتر‌ورد آنتالیا

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 17 کیلومتر تا پارک‌آبی لند آو لجندز
  • آدرس Crystal Waterworld Resort & Spa: منطقه‌ی بلک/آنتالیا، ترکیه

هتل دلفین بی گرند آنتالیا

هتل دلفین بی گرند بهترین هتل آنتالیا با پارک آبی در منطقه‌ی لارا است. با تور آنتالیا هتل دلفین و اقامت در این هتل می‌توانید از یک ساحل خصوصی استفاده کنید، و دسترسی مناسبی هم به مراکز خرید آنتالیا و مرکز شهر داشته باشید. این هتل 5 ستاره که با استخرهای بزرگ احاطه شده‌است، دارای باغ‌های سرسبز و زیباییست. 

هتل دلفین بی گرند آنتالیا

با اقامت در این هتل دسترسی خوبی به یک مرکز اسپای لوکس، 6 استخر روباز و سرپوشیده و 7 بار متنوع خواهید داشت. البته وجود استخر آبی، سینمای مخصوص بچه‌ها و باشگاه کودکان نیز باعث شده‌است، خیال خانواده‌ها از بابت تفریح کودکشان در این اقامتگاه راحت باشد.

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 20 کیلومتر تا محله‌ی تاریخی کالیچی آنتالیا
  • آدرس Delphin BE Grand Resort: منطقه‌ی توریستی لارا/ آنتالیا، ترکیه

هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا

اگر به تفریحات آبی علاقه دارید و به دنبال بهترین هتل uall با پارک آبی می‌گردید، هتل سلکتوم لاکچری بلک بهترین گزینه در آنتالیاست. این هتل با اینکه یکی از لوکس‌ترین هتل‌های منطقه‌ی بلک است، اما هزینه‌ای اقامت در آن مقرون به صرفه است. یکی از امکانات منحصر بفرد هتل، استخرهای متنوع و بزرگ آن هستند. 

هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا

در این هتل علاوه بر استخر اصلی و استخر خانواده، استخری هم برای کودکان در نظر گرفته شده‌است. همچنین پارک‌آبی این هتل با سرسره های تیمی و برج‌آبی جذابش مکانیست که تمام اعضای خانواده در آن سرگرم خواهند شد. البته این هتل مهمانان کوچکش را فراموش نکرده‌است و برای آن‌ها زمین بازی آب‌گرم، 8 سرسره‌ی کودک و یک مینی کلاب جذاب طراحی کرده است.

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 4 کیلومتر تا پارک موضوعی لند آو لجندز
  • آدرس Selectum Luxury Resort Belek: منطقه‌ی بلک/ آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

هتل آی سی گرین پالاس یکی از بهترین هتل‌های خانوادگی آنتالیاست که پارک آبی دارد.پارک آبی هتل حتی در نوروز هم فعال است و در این زمان خدمات آب گرم دارد. این هتل همانطور که از اسمش پیداست، دارای فضای بسیار سرسبزی است. اقامت در این هتل به شما حس اقامت در جنگل را می‌دهد.

هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا

از لحاظ غذا، رستوران اصلی و اسنک بارهای هتل کیفیت خیلی خوبی دارند. در قسمت سرو نوشیدنی هتل، بارهای هتل معروف‌ترین برندهای نوشیدنی جهان را در اختیار مسافران قرار می‌دهند.  6 استخر روباز بزرگ و یک استخر سرپوشیده و سالن اسپا به سبک بالی از امکانات آبی ویژه‌ی هتل هستند. در هتل آی سی گرین پالاس استخر مخصوص کودکان نیز در دسترس است.

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 4 کیلومتر تا ساحل کادریه آنتالیا
  • آدرس IC Hotel Green Palace: منطقه‌ی کندو/ آنتالیا، ترکیه

گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

اگر به دنبال بهترین هتل آنتالیا با بزرگترین پارک آبی آبگرم می‌گردید، باید به هتل گرانادا لاکچری بلک بروید. یکی از ویژگی‌های جذاب پارک آبی گرانادا، سرسرهای بسیار بلند آن است. این سر سره‌های عظیم همگی مجهز به آسانسور هستند. 

گرانادا لوکس بلک آنتالیا

با تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری علاوه بر پارک آبی مخصوص کودکان، استخرهای روباز آب‌گرم نیز در دسترس شماست.از امکانات ویژه‌ای این هتل می توان به سواحل مالدیو و میامی آن اشاره کرد. این ساحل‌ها به صورت مصنوعی و با استفاده از شن سفید ساخته شده‌اند.

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 3 کیلومتر تا ساحل گرانادا 
  • آدرس Granada Luxury Belek: منطقه‌ی بلک، بخش سریک آنتالیا

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

هتل لوکس ریکسوس پریمیوم آنتالیا بی‌نظیرترین هتل رکسوس ترکیه است. در عین حال با ارائه‌ی بهترین امکانات در سطح جهانی، یکی از بهترین هتل‌های اروپا نیز محسوب می‌شود. این هتل طولانی‌ترین ساحل خصوصی بلک را در خود جایی داده‌است، و دارای یکی از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا نیز هست. 

باید بدانید، اگر با تور آنتالیا هتل ریکسوس به این شهر سفر کردید؛ استفاده از پارک آبی لند آو لجندز نیز برای شما رایگان خواهد‌بود. شما با انتخاب این هتل به بهترین تفریحات آبی آنتالیا دسترسی خواهید داشت. 

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 4 کیلومتر تا برج تاریخی ساعت
  • آدرس Rixos Premium Belek - The Land of Legends Access: خیابان کنگره منطقه بلک/ آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا که به تنوع و کیفیت غذا‌هایش معروف است. هتل کنکورد در منطقه‌ی زیبای لارا قرار دارد. این هتل بهترین اقامتگاه برای زوج‌هایست که علاوه بر کیفیت غذا، به دنبال تفریحات آبی جذاب نیز هستند. مهمانان هتل می‌توانند در ساحل خصوصی هتل از یک حمام آفتاب خوب لذت برده، و یا به غواصی و جت اسکی بپردازند. این هتل به استخر آب‌گرم، استخرهای روباز میان درختان نخل و پارک‌آبی جذابی مجهز است. 

هتل کنکورد دلوکس آنتالیا

در حالی‌که بزرگترها می‌توانند از سرسره‌های مهیج یکی از استخرهای روباز لذت ببرند، کودکان می‌توانند در استخر مخصوص به خود یا کلاب بچه‌ها، انرژی خود را تخلیه کنند.

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: 10 کیلومتر تا آبشار دودن 
  • آدرس Concorde De Luxe Resort: منطقه‌ی توریستی لارا/ آنتالیا، ترکیه

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا

بهترین هتل برای تجربه‌ی جذاب‌ترین تفریحات آبی در طبیعت سرسبز کمر، هتل رکسوس سان گیت آنتالیاست. اگر عاشق آب هستید می‌توانید در ساحل خصوصی هتل که 700 متر است، به غواصی و موج سواری بپردازید. یا در  یکی از 12 استخر روباز و سرپوشیده‌ی هتل شنا کنید. 

هتل رکسوس سان گیت آنتالیا

اگر هم به هیجان بیشتری نیاز داشتید، مقصد شما پارک‌آبی این هتل است. شما با انتخاب تور آنتالیا هتل رکسوس سان گیت در واقع به دو پارک آبی دسترسی دارید. یکی پارک آبی هتل رکسوس سان گیت و دیگری پارک آبی لند آو لجندز. استفاده از شهربازی و پارک‌آبی لند آو لجندز برای تمام مهمانان هتل‌های رکسوس رایگان است. 

  • فاصله تا نزدیک‌ترین جاذبه‌ی گردشگری آنتالیا: حدود 6 کیلومتر تا ساحل بلدیبی
  • آدرس Rixos Sungate - The Land of Legends Access: منطقه‌ی کمر/ آنتالیا، ترکیه

بهترین هتل‌ آنتالیا با پارک آبی کدام است؟

جواب این سوال به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد. هتل‌های لند آو لجندز و ریکسوس پریمیوم لوکس‌ترین و گران‌ قیمت‌ترین هتل‌های آنتالیا با پارک‌آبی هستند. اما اگر قیمت برایتان مهم است نگران نباشید، هتل سلکتوم لاکچری هم با اینکه هتل مجللی است اما قیمت آن مقرون به صرفه‌ است. البته با اقامت در هتل ریکسوس سان گیت هم می‌توانید از پارک‌آبی لند آو لجندز رایگان استفاده کنید.

در ادامه لیستی از هتل های آنتالیا که پارک آبی دارند ارائه شده است؛

  • هتل لند آو لجندز آنتالیا
  • هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا
  • هتل کریستال واترورد آنتالیا
  • هتل دلفین بی گرند آنتالیا
  • هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا
  • هتل آی سی گرین پالاس آنتالیا
  • هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا
  • هتل کنکورد دلوکس آنتالیا
  • هتل رکسوس سان گیت آنتالیا