بازگشت به آنتالیا

بهترین آژانس ها و موقعیت ها برای خرید تور ارزان آنتالیا

رزرو بهترین تور ارزان و لحظه آخری آنتالیا

آنتالیا

1403/06/03 18:36:53

سفر به آنتالیا با تور، مقرون به صرفه تر از سفر به صورت شخصی است. شما هر بودجه‌ای که داشته باشید باز هم می‌توانید یک تور ارزان آنتالیا را مطابق بودجه خود پیدا کنید.

در این مقاله هر آنچه به شما کمک میکند یک تور ارزان اما مناسب انتخاب کنید بیان شده است. اگر به دنبال سفر با تور ارزان آنتالیا اما باکیفیت هستید، این تورها را از لحاظ نوع هتل، کیفیت خدمات تور، نوع پرواز و زمان سفر بررسی کنید. شما می‌توانید با توجه به نکاتی که در ادامه به آن‌ها اشاره شده‌است از تجربه یک سفر بی کیفیت جلوگیری کنید. این مقاله راهنمای انتخاب یک تور اقتصادی به آنتالیا است.

خدمات تورهای ارزان قیمت آنتالیا 

به طور کلی خدمات تورهای آنتالیا شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، رزرو هتل، ترانسفر فرودگاهی، بیمه‌ی مسافرتی و گشت شهری است. البته با کنار گذاشتن خدماتی مانند گشت شهری و تورهای تفریحی می‌توانید، توری ارزانتر به آنتالیا داشته باشید. همچنین تور آنتالیا آفر ویژه در عین داشتن خدمات کامل، قیمت مناسب تری داشته باشد.

کاله‌ایچی آنتالیا

کیفیت و نوع هتل در تورهای ارزان آنتالیا

معمولا در تورهای ارزان، هتل‌های دو، سه و یا چهار ستاره‌ی آنتالیا برای اقامت مسافران در نظر گرفته می‌شوند. اما همیشه کم ستاره بودن هتل دلیل بی کیفیت بودن آن نیست. این هتل‌ها خدماتی کمتری نسبت به هتل‌های uall دارند. تور آنتالیا با هتل یو‌آل معمولا گرانترین تور برای سفر به این شهر است. زیرا این هتل‌های 5 ستاره‌ی لوکس خدمات 24 ساعته، نامحدود و رایگان به گردشگران ارائه می‌دهند.

هتل تووانا آنتالیا

شما با در نظر داشتن هزینه های غذا در آنتالیا و صرف نظر از رزرو تور یو آل میتوانید سفر خود را مدیریت کنید و یک تور ارزان در آنتالیا تجربه کنید.

بهترین فصل و زمان برای رزرو تورهای ارزان آنتالیا 

توریستی‌ترین فصل آنتالیا تابستان است. به دلیل استقبال زیاد ایرانی‌ها در این فصل، قیمت تور آنتالیا در تعطیلات نوروز  و کریسمس ارزان نیست. اما نگران نباشید با تور از دم قسط آنتالیا نیز در این زمان می‌توان با هر بودجه‌ای به آنتالیا سفر کرد. امکان خرید تور ارزان آنتالیا در فصل هایی که گردشگران کمتری به این شهر سفر می‌کنند بیشتر است.

پیست اسکی ساکلیکنت آنتالیا

با شروع فصل‌های پاییز و زمستان تقاضا برای تور آنتالیا بسیار کم می‌شود. در نتیجه بهترین زمان برای رزرو تور ارزان قیمت آنتالیا از اواسط پاییز تا اواخر زمستان است. به دلیل گرمسیری بودن آب‌وهوای آنتالیا لازم نیست نگران سرمای هوا در زمستان باشید، اما باید قید تفریحات آنتالیا در تابستان به خصوص تفریحات آبی را بزنید. 

نوع ایرلاین تورهای ارزان قیمت آنتالیا

غالبا پروازِ تور ارزان قیمت آنتالیا، توسط ایرلاین‌های ایرانی انجام می‌شود. قیمت بلیط هواپیما با پرواز ایرانی تا 30 درصد ارزان‌تر از تور آنتالیا با پرواز ترک است. این پروازها معمولا در فرودگاه‌های اطراف آنتالیا مانند اسپارتا یا دنیزلی فرود می‌آیند، اما پرواز آژانس‌های هواپیمایی ترک مانند ترکیش و ساوت‌ویند مستقیما به فرودگاه آنتالیا است. اگر انتخاب شما پرواز ترک است، ساتراپ مجری مستقیم تور آنتالیا با پرواز ساوت‌ویند است.

هواپیمای ایران ایر

در حال حاضر ایرلاین‌های مانند ایران ایر، ماهان، قشم ایر، معراج و تابان و… پرواز تورهای آنتالیا را انجام می‌دهند. شما می‌توانید با انتخاب آژانس هواپیمایی کمتر شناخته شده، هزینه‌های تور خود را کم کنید.  اما این آژانس ها عموما به دلیل فروش غیر مستقیم تور قیمت بالاتری نسبت به آژانس های مجری مستقیم دارند. پیشنهاد ما پیدا کردن آژانس مجری مستقیم تور آنتالیا مانند ساتراپ و سپس مقایسه قیمت است.

مدت زمان سفر در تور ارزان آنتالیا 

مدت زمان تور آنتالیا تاثیر مستقیمی بر قیمت آن دارد. در حال حاضر تورهای آنتالیا معمولا از 6 روز شروع می‌شوند. شما با انتخاب تورهایی با کمترین مدت زمان می‌توانید، هزینه‌های سفر به آنتالیا را کاهش دهید. تور آنتالیا سه روزه از تور های پر طرفدار آژانس های گردشگری به آنتالیا است.

سفری ارزان با خرید تور لحظه آخری آنتالیا

اگر دوست دارید سفری لوکس اما ارزان به آنتالیا داشته باشید بهترین راه، خرید تور لحظه آخری آنتالیاست. زمانی که ظرفیت تور پر نشده باشد در لحظات آخر، تورها با تخفیفات خوبی بفروش می‌رسند. 

هتل دلفین امپریال آنتالیا

برای سفری اقتصادی با تور لحظه آخری به آنتالیا لازم است، کاملا آماده‌ی سفر باشید. زیرا ممکن است کمتر از 12 ساعت وقت داشته باشید تا خود را به پرواز برسانید. البته باید بدانید، در صورتی که تور لحظه آخری آنتالیا را کنسل کنید، هیچ هزینه‌ای به شما برگشت داده نمی‌شود.

لیست نکات مهم برای خرید بهترین تور ارزان آنتالیا

اگر به دنبال خرید بهترین تور ارزان آنتالیا هستید؛ نکات مهم لیست زیر را بررسی کنید:

  • برای پیدا کردن ارزانترین تور آنتالیا، به دنبال خرید تور از مجری مستقیم تور آنتالیا مانند ساتراپ باشید.
  • فصل‌های کم گردشگر پاییز و زمستان را برای سفر به آنتالیا انتخاب کنید.
  • به دنبال تورهای  ارزان با هتل‌های اقتصادی، اما با کیفیت آنتالیا بگردید.
  • با حذف گشت شهری و تورهای تفریحی، قیمت تور انتخابی خود را کمتر کنید.
  • تورهایی را انتخاب کنید که پروازشان به آنتالیا توسط ایرلان‌های ایرانی انجام می‌شود.
  • در نهایت اگر به دنبال سفری لوکس اما ارزان به آنتالیا هستید، تورهای لحظه آخری آنتالیا را فراموش نکنید.