بازگشت به روسیه

با بهترین و معروف ترین رستوران های سنت پترزبورگ آشنا شوید

بهترین رستوران های سن پترزبورگ

روسیه

1403/05/17 10:32:57

بهترین رستوران های سنت پترزبورگ

سنت پترزبورگ که یکی از شهرهای زیبای روسیه است، که یکی از مقاصد گردشگری جذاب و پر رفت‌وآمد در اروپا است و  از رستوران‌های آن نیز نباید غافل شد, در سفر تور سنت پترزبورگ قبل از هر چیزی دلمان میخواهد رستوران ها و غذاهای آن کشور و شهر را بشناسیم. غذاهای روسی غنی از تاریخ و فرهنگ هستند, چرا که طعم غذاهای روسی میتواند شما را به قرن ها قبل ببرد. در این مقاله یک لیست از بهترین رستوران های سنت پترزبورگ را در اختیارتان قرار داده ایم 

رستوران بوریواژ (BEAU RIVAGE)

رستوران بوریواژ در سنت پترزبورگ

این رستوران یک رستوران فرانسوی است که غذاهای متنوع فرانسوی را ارائه می‌دهد و تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریانش فراهم می‌کند. رستوران بوریواژ همچنین یک منوی صبحانه بی‌نظیر برای افرادی که می‌خواهند صبح خود را با تجربه غذاهای خوشمزه فرانسوی شروع کنند، ارائه می‌دهد. این رستوران در هتل Moika 22 Kempinksi واقع شده و فضای داخلی آن مدرن و آرامش‌بخش است.

رستوران لیوروپ (L’EUROPE RESTAURANT)

رستوران لیوروپ در سنت پترزبورگ

یکی دیگه از بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ است، رستوران لیوروپ در Grand Hotel Europe است که رستورانی در سبک اروپایی می‌باشد. این رستوران با سبک اروپایی خود و غذاهای بی‌نظیر، تجربه‌ای منحصر به فرد در قلب روسیه برای شما فراهم می‌کند.

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین رستوران‌های این شهر است که دکوراسیونی مربوط به قرن بیستم دارد که تداعی‌گر تاریخ روسیه می‌باشد. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد دیگر این رستوران، برگزاری موسیقی های زنده در روزهای جمعه است که ترانه‌های قدیمی را به گوش مشتریان می‌رساند و برای آن‌ها لحظات شاد و فراموش‌نشدنی ایجاد می‌کند.

رستوران فرانچیسکو (FRANCESCO Restaurant St Petersburg)

رستوران فرانچیسکو در سنت پترزبورگ

فرانچیسکو اولین رستوران ایتالیایی و یکی از بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ است. منوی این رستوران بسیار منحصر به فرد است زیرا از مواد اولیه و ادویه‌های کمیاب استفاده می‌شود که در رستوران‌های دیگر یافت نمی‌شود. همچنین، دکوراسیون و طراحی داخلی آن نیز بسیار خاص است. فرانچسکو یک مکان محبوب است که می‌توانید با دوستان یا خانواده خود در قلب سنت پترزبورگ از غذاهای خوشمزه لذت ببرید. این رستوران از ساعت ۱۲ ظهر تا آخرین مشتری باز است.

رستوران تالئون (TALEON RESTAURANT)

رستوران تالئون در سنت پترزبورگ

رستوران تالئون, یکی از لوکس ترین و بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ در سبک اروپایی است.  اتاق های رستوران تالئون از سلطنت لویی شانزدهم و امپراتوری تزار روسیه الهام گرفته شده و نقاشی های رنسانسی بر روی دیوارهای آن آویزان است. سرآشپز معروف و حرفه‌ای این رستوران، الکساندر درگولسکی، منوی نوآورانه و خلاقانه از غذاهای ملل، به ویژه اروپایی را آماده و ارائه می‌دهد. علاوه بر غذاهای شگفت‌انگیز، نوشیدنی‌های منحصر به فرد نیز در این رستوران قابل دسترس هستند.

رستوران تزار  (TSAR)

رستوران تراز در سنت پترزبورگ

رستوران تزار یکی از خاص ترین رستوران‌های سنت پترزبورگ است. منوی این رستوران از  برجسته‌ترین غذاهای سنتی سراسر کشور تشکیل شده, در این رستوران غذاهای خوشمزه معمولا با تزیینی مدرن ارائه می شود. در کنار این ها فهرستی از نوشیدنی ها در اختیار شما بوده. با سفارش یک غذا می توانید شاهد سرو لوکس آن بشوید 

رستوران پالکین (Palkin Restaurant St Petersburg)

رستوران پالکین در سنت پترزبورگ

 پالکین, رستوران بسیار گران‌قیمت و مجلل بوده و باید گفت ارزش تمام پولی که می‌دهید را دارد.  غذاهای روسی با بالاترین کیفیت و در محیطی مجلل و برگرفته از کاخ های تزارهای روسیه در آن سرو می گردد. منوی رستوران شامل غذاهای اروپایی، روسی، اروپای مرکزی و شرقی، غذاهای مخصوص گیاه‌خواران و غذاهای بدون گلوتن است. افراد می‌توانند وعده ناهار و شام را در این رستوران صرف کنند.

لیست رستوران های معروف سنت پترزبورگ

 اغلب گردشگران با سفر به این شهر، به دنبال بهترین رستوران‌های سنت پترزبورگ هستند,امیدواریم مطالعه این فهرست به شما کمک کند تا بتوانید یکی از بهترین رستوران‌ها را در سفر به سن پترزبورگ انتخاب کنید.

  • رستوران فرانچیسکو
  • رستوران بوریواژ
  • رستوران لیوروپ
  • رستوران گینزا 
  • رستوران تالئون
  • رستوران روسکایا رایبالکا
  • رستوران تزار
  • رستوران مانساردا
  • کافه رستوران پاف
  • رستوران تاندور 
  • رستوران پالکین
  • خانه استیک استراگانوف سنت پترزبورگ