بازگشت به روسیه

تجربه بی نظیر غذاهای ایرانی در مسکو

آشنایی با بهترین رستوران های ایرانی در مسکو

روسیه

1403/05/21 14:31:18

رستوران ایرلنی در مسکو

بهترین غذاهای ایرانی را در قلب مسکو امتحان کنید. با اینکه غذا های روسیه طرفداران زیادی دارد، ممکن است تجربه طعم غذاهای روسی برای همه خوشایند نباشد. اما با وجود رستوران های ایرانی در مسکو این موضوع چالشی در سفر شما به روسیه ایجاد نخواهد کرد.

فرقی ندارد به دلیل اطمینان از حلال بودن غذاها و یا دلتنگی برای طعم غذاهای ایرانی به دنبال رستوران های ایرانی در مسکو هستید. این مقاله‌ی ساتراپ بهترین مراکز پخت غذای ایرانی در پایتخت روسیه را به شما ارائه کرده است تا با منوی متنوعی از غذاهای اصیل ایرانی، فضای شیک و دلپذیر، خدمات با کیفیت و قیمت‌های مناسب پذیرای شما باشند. 

رستوران مجلل فارسی

رستوران مجلل, یک رستوران ایرانی با طراحی شیک و مدرن در مسکو است. این رستوران فضای دل‌پذیر و لوکسی برای پذیرایی مهمانان خود فراهم کرده است.  رستوران ایرانی مجلل توسط یک آشپز ایرانی اداره می‌شود و در غذاهای خود از ادویه‌ها و دیگر محصولات ایران استفاده می‌شود؛ بنابراین غذاها  کاملاً اصیل هستند.

رستوران مجلل فارسی

منوی این رستوران شامل غذاهای خاورمیانه‌ای و ایرانی است. اگر به دنبال یک سالن غذاخوری رسمی هستید، این رستوران مکان بسیار مناسبی است.  صرف غذا در این رستوران از تجربیات بی نظیر شما در تور روسیه خواهد بود که به سادگی فراموش نخواهید کرد.

آدرس: Kutuzovsky Ave, 2/1, Moskva, Russia, 121248

رستوران کافه کاملیا

کافه کاملیا یکی از قدیمی ترین رستوران های ایرانی است, که در مرکز شهر مسکو واقع شده است. فضای داخلی "کاملیا کافه رستوران" با توجه به طراحی زیبا و شیک آن، بسیار دلنشین و دنج برای صرف غذا است.

رستوران پارسه در مسکو

 تنوع غذای این رستوران بسیار بالا می باشد. منوی "کاملیا کافه رستوران" شامل انواع غذاهای محلی ایرانی مانند کباب، سبزی پلو با ماهی انواع خورشت‌های ایرانی، آبگوشت و سوپ است. همچنین، این رستوران نوشیدنی‌های محلی ایرانی مانند دوغ، شربت و نوشابه‌های مختلف را در منو خود دارد.

آدرس: Moskovskaya Ulitsa, 11, Khimki, Moskovskaya oblast’, Russia, 141402

رستوران پارسه در مسکو

رستوران پارسه یکی از مشهورترین رستوران‌های ایرانی در شهر مسکو است. این رستوران در یک ساختمان با معماری جذاب و طراحی داخلی زیبا و مطلوب واقع شده است که بسیاری از مسافران و گردشگران تور روسیه را به خود جذب کرده است.

رستوران پارسه در مسکو

در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای ایتالیایی، اروپایی، خاورمیانه‌ای، فارسی و قفقازی پیدا کنید. منوی رستوران پارسه شامل غذاهای محلی ایرانی مثل کباب، قرمه سبزی، خورشت‌های ایرانی، سوپ و سالاد ایرانی است. همچنین، نوشیدنی‌های محلی ایرانی نظیر دوغ، آب‌میوه و شیرینی‌های مختلف نیز در منو قرار دارد. پیشنهاد می‌شود برای رفتن به رستوران پارسه در سفر به روسيه  باید از قبل رزرو میز را انجام دهید تا برای امتحان غذاهای محلی ایرانی در مسکو با شلوغی رستوران مواجه نشوید.

آدرس: خیابان نواتوروف، 16، مسکو 119421 روسیه

رستوران اسکازکا 

رستوران اسکازکا هم یکی از بهترین رستوران های ایرانی در شهر مسکو است که تقریباً در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است. غذاهای رستوران اسکازکا با کیفیت و خوشمزه است. در اینجا می‌توانید از خوشمزه‌ترین قرمه سبزی و لذیذترین باقالی پلو با گوشت لذت ببرید. در این رستوران، علاوه بر لذت بردن از غذاهای ایرانی، سالن‌های خصوصی برای مهمانی‌های مشتریان نیز وجود دارد.

آدرس: Ulitsa Miklukho-Maklaya, 21А, Moskva, Russia, 117198

رستوران اسکازکا

رستوران مستر لیوانتس

رستوران مستر لیوانتس, یکی از رستوران‌های حلال در مسکو که غذاهای لبنانی ارائه می‌دهد، قیمت‌های این رستوران کمی بالا است، اما با جوی عالی همراه است. فضای بزرگ مسترلیوانتس مناسب برگزاری مهمانی‌های بزرگ است. درست است که این رستوران ایرانی نیست اما به دلیل حلال بودن غذا ها مورد پسند مسافران ایرانی در مسکو است.

آدرس: Glinishhevskiy Ln., 3, Moscow 125009 Russia

رستوران مستر لیوانتس

رستوران چایخانا شوربا

رستوران چایخانا شورپا در مرکز خرید آویا پارک واقع شده و از نظر ظاهر و منو، شبیه به رستوران اوریوکی است. رستوران به دلیل خدمات برتر، محیط دلپذیر و غذاهای لذیذ خود شناخته شده است و برای بسیاری از افراد گزینه‌ای عالی برای گذراندن زمان پس از خرید در مرکز خرید آویا پارک است.

آدرس: Aviakonstruktora Mikoyana St., 10 Mall AviaPark, Moscow 125252 Russia 

رستوران چایخانا شوربا

رستوران اوریوک

رستوران اوریوک, رستورانی با فضای صمیمی و دوستانه, که بهترین غذاهای محلی ازبکستان، تاجیکستان، ارمنستان، گرجستان را میتوانید در اینجا نوش جان کنید. جدای از غذاهای گوشتی همچنین غذاهای گیاهی نیز در منوی خود دارد. این رستوران به دلیل ارائه غذاهای ارزان، خدمات عالی و فضای دوستانه یکی از دلایل محبوبیت این رستوران است.

آدرس: Valovaya St., 3/1, Moscow 115054 Russia

رستوران اوریوک در مسکو

رستوران وای می در مسکو

نکته جالب توجه درباره این رستوران، سرعت عمل آشپزان آن است. از ویژگی های جذاب دیگر رستوران وای می می توان به قیمت خوب غذاها اشاره کرد. برای مدیریت هزینه تور مسکو، وای می یک گزینه مناسب است. صاحبان این رستوران تلاش می کنند که تا جای ممکن قیمت غذاهای شان را افزایش ندهند تا بتوانند میهمانان بیشتری را راضی نگه دارند. در این رستوران غذای بدون گلوتن, غذاهای مخصوص گیاهخواران سرو می‌شود.

آدرس: روسیه، مسکو، خیابان مایازنیتسکایا

رستوران وای می در مسکو

لیست رستوران های حلال ایرانی در مسکو

در این مقاله، به شما 7 رستوران برتر مسکو با غذای ایرانی را معرفی کردیم تا در سفر جذاب خود به این شهر علاوه بر غذاهای روسی، مدیترانه‌ای و بین‌المللی، به غذاهای ایرانی نیز دسترسی داشته باشید. رستوران هایی که به محض ورود به آنها احساس می کنید در ایران هستید و از غذاهای ایرانی لذت میبرید.  در ادامه لیستی از رستوران های ایرانی و حلال در مسکو ارائه شده است:

  • رستوران مجلل فارسی
  • رستوران کافه کاملیا
  • رستوران پارسه
  • رستوران اسکازکا 
  • رستوران اوریوک
  • رستوران چایخانا شوربا
  • رستوران مستر لیوانتس
  • رستوران پیزاریون
  • رستوران Dyushes
  • رستوران وای می
  • رستوران تاج محل
  • رستوران گاندهارا
  • رستوران بارداک
  • رستوران خالیال باربیکیو

اگر علاوه بر مسکو به سفر به سنت پترزبورگ هم در برنامه دارید می توانید بهترین رستوران های سنت پترزبورگ را هم در لیست خود قرار دهید. 

تجربه خود از رستوران های مسکو و به خصوص رستوران های ایرانی این شهر را با ما به اشتراک بگذارید.