بازگشت به روسیه

سرگرمی‌های جذاب سنت پترزبورگ

بهترین تفریحات سنت پترزبورگ را بشناسید!

روسیه

1403/04/24 19:02:55

عکس از تفریحات سنت پترزبورگ

خوب است پول‌هایتان را برای تفریحات بیهوده در سنت پترزبورگ هدر ندهید. بهترین تفریحات سنت پترزبورگ فرصت‌های بی‌نظیری برای ماجراجویی فراهم کرده و به بازدیدکنندگان این امکان را می‌دهد که لحظاتی پر از هیجان و عشق به زندگی را تجربه کنند. 

در این مقاله لیستی از تفریحات هیجان انگیز و دلنشین سنت پترزبورگ به شما ارائه داده‌ایم. همچنین شما را با ویژگی‌ها و مزایای تفریحات متنوع آشنا کرده‌ایم. برای کشف بهترین تفریحات و جاذبه‌های این شهر شگفت‌انگیز، همراه ما باشید و ماجراجویی خود را آغاز کنید. بهترین تفریحات سنت پترزبورگ را می‌توانید در تور مسكو و سن پترزبورگ پاییز ۱۴۰۳ تجربه کنید. در پایان قطعا پول خود را برای تفریح مورد علاقه خود با اطمینان خرج خواهید کرد.

تماشای باز شدن پل رودخانه نوا

عکس از پل رود خانه نوا سنت پترزبورگ

پل کاخ (Place Bridge) در شهر سن پترزبورگ یکی از دیدنی ها و تفریحات تور روسیه ساتراپ در سنت پترزبورگ است.  این پل هر شب در ساعت 1 نیمه شب به هم متصل شده و دوباره ساعت 3 بامداد باز می‌شود. دیدن باز و بسته شدن این پل از آن تجربه هایی است که معمولا برای هر مسافر و توریستی جذاب است.

اگر دوست دارید که چشم انداز خوبی از لحظه جمع شدن پل کاخ سنت پترزبورگ ببینید، می توانید سوار قایق شوید یا اینکه در حاشیه دریاچه نوا قدم بزنید. حتما برای دیدن باز شدن این پل بروید شاید به نظر زیاد جذاب نیاید اما جو خوشایندی در فضای اطراف پل برقرار است.

قایق سواری در رودخانه ها و کانال های سن پترزبورگ

عکس از قایق سواری روخانه های سن پترزبورگ

قایق سواری در رودخانه ها و کانال ها, از تفریحات محبوب سنت پترزبورگ برای گردشگران است. این تفریح امکان دیدن مناظر زیبا این شهر را فراهم میکند. سفر با قایق در امتداد رودخانه‌ها و کانال‌های تاریخی بخش مهمی از هر برنامه گردشگری است. در زیر رودخانه ها و کانال های اصلی سنت پترزبورگ برای قایق سواری به شما معرفی شده اند:

  • رودخانه نوا
  • رودخانه فونتانکا
  • رودخانه مویکا
  • کانال گریبودوف
  • کانال کریوکوف

کافه گردی و شب نشینی در روبینشتینا سنت پترزبورگ

عکس از کافه گردی در سنت پترزبورگ

خیابان روبینشتینا یکی از خیابان های معروف و پر جنب و جوش در شهر سنت پترزبورگ است. این خیابان دارای فروشگاه های لوکس, رستوران ها, کافه ها و مکان های تفریحی است که گردشگران بسیاری را جذب می کند.

شما می توانید بعد از یک روز شلوغ و گشت و گذار در میان جاذبه های گردشگری متنوع سنت پترزبورگ, به کافه ها و رستوران های جذاب خیابان روبینشتینا بروید و در آنجا تفریحی از جنس کافه گردی تجربه کنید. کافه ها و رستوران های این خیابان سنت پترزبورگ به داشتن غذاها و نوشیدنی های خوشمزه و ارائه سرویس های متنوع معروف هستند. 

قیمت غذا در سنت پترزبورگ به طور قابل توجهی متنوع است و بسته به نوع رستوران و محله‌ای که انتخاب می‌کنید دارد. همچنین در خیابان روبینشتینا رستوران‌های لوکس‌ و نیز گزینه‌های خیابانی و فست فود وجود دارند که قیمت‌های مناسبی ارائه می‌دهند.

گشت و گذار در شهربازی Divo Ostrov

عکس از شهربازی در سنت پترزبورگ

شهربازی دیو استرو سن پترزبورگ در روسیه، یکی از هیجان انگیزترین تفریحات سنت پترزبورگ روسیه است. در این پارک که به عنوان مجهزترین شهربازی روسیه شناخته می شود، امکانات تفریحی بسیاری وجود داشته و وسایل بازی بسیاری در پارک قرار گرفته است. به نوعی می توان با اطمینان گفت که تمامی افراد در هر سن و سالی می توانند به راحتی در شهربازی دیو استرو یک تفریح هیجان انگیز پیدا کنند. حتی اگر به سوار شدن و استفاده از وسایل بازی این پارک علاقه نداشته باشید هم می توانید در بخش های مختلف آن قدم زده و فضای سبز پارک لذت ببرید.

 برای اطلاع از هزینه تور مسکو و سنپترزبورگ، به این صفحه مراجعه کنید.

کلاب بلگراد خیابان Dumskaya

عکس از کلاب بلگراد در سنت پترزبورگ

خیابان Dumskaya به خاطر کلاب های شبانه زیرزمینی و مهمانی هایی که تا صبح ادامه دارند، معروف است. کلاب های زیادی برای انتخاب وجود دارد، اما بلگراد همیشه یک انتخاب عالی برای رقصیدن در تمام طول شب است. این کلاب نسبتاً کوچک است و زمین رقص می تواند بسیار شلوغ شود، بنابراین آماده شوید تا واقعاً در هیجان شیرجه بزنید.

لیست تفریحات رایگان سنت پترزبورگ

اگر به سنت پترزبورگ سفر کردید، پیشنهاد می‌کنیم از میان تفریحات این شهر، قایق سواری روی رودخانه و بازدید از تئاترها و باله ها را از دست ندهید. تفریحات دیگر شامل خرید در بازارهای محلی و لذت بردن از غذاهای محلی است. در ادامه علاوه بر تفریحات معرفی شده سه تفریح رایگان دیگر که در سفر به سن پترزبورگ میتوانید داشته باشید به شما معرفی شده است:

  • قدم زدن در اسکله سنت پیت؛ یکی از محبوب ترین جاذبه های رایگان در سن پترزبورگ است, در این اسکله 6 رستوران، یک ساحل عمومی، مجسمه‌ها، فروشندگان، یک موزه، یک زمین بازی و یک آب‌پاش برای بچه‌ها وجود دارد.
  • بازدید از قلعه پیتر و پل؛ ورود به قلعه کاملا رایگان است. سعی کنید قبل از ساعت 12 به قلعه پیتر و پل برسید، زیرا هر روز ظهر یک توپ از قلعه شلیک می شود. این یک جاذبه و تفریح بسیار تماشایی در سنت پترزبورگ است و افراد زیادی دور هم جمع می شوند و منتظر می مانند تا گلوله شلیک شود.
  • باغ تابستانی؛ یک پارک زیبا است که درست در کنار کلیسای ناجی روی خون قرار دارد. ورود به باغ رایگان است و هر ماه به غیر از ماه آوریل که برای بازسازی بسته می شود، باز است. این یک پارک تاریخی است که در آن می‌توانید مجسمه‌های زیبا و مناظر فوق‌العاده‌ای از برخی از معروف‌ترین نقاط دیدنی سن پترزبورگ را پیدا کنید. باغ تابستانی در هر زمان از سال زیبا است، با این حال، در اواسط اکتبر در طول شاخ و برگ های پاییزی بسیار چشمگیر است.

 

انتخاب شما کدام تفریح سنت پترزبورگ است؟ تجربه و دیدگاه خود از سفر به سنپترزبورگ را با ما به اشتراک بگذارید.