بازگشت به روسیه

روسیه بهترین مکان برای شکار شفق قطبی

همه چیز درباره شفق قطبی در روسیه

روسیه

1403/04/12 13:03:45

عکس از شفق قطبی روسیه

شفق قطبی در هر ساعت و فصلی رخ میدهد. اما این به این معنی نیست که شما هر زمان تصمیم بگیرید بتوانید این پدیده را ببینید. دیدن شفق قطبی در روسیه و هر کشور دیگری به تجربه و اطلاعات کافی نیاز دارید.

 روسیه به عنوان یکی از بهترین مکان ها برای شکار شفق قطبی شناخته شده است. قطعا تور شفق قطبی روسیه یکی از خاطره انگیزترین تجربه ها برای شما خواهد بود. اگر میخواهید بهترین زمان و مکان دیدن شفق قطبی و وسایل مورد نیاز و هزینه سفر خود را بدانید این مقاله هر آنچه لازم است بدانید به شما ارائه کرده است.

بهترین زمان شفق قطبی در روسیه

عکس از بهترین زمان شفق قطبی در روسیه

بهترین زمان برای دیدن شفق قطبی تور روسیه از شهریور تا فروردین ( اکتبر تا آوریل ) است.  برای دیدن این شگفتی در ماه‌های زمستانی که شب ها طولانی‌تر است به روسیه سفر کنید. در این ماه‌ها علاوه بر دیدن شفق های قطبی می توانید سورتمه سواری، اسکی روی یخ را در روسیه تجربه کنید . بهترین کار این است که تور شفق قطبی روسیه خود را با مشاوره از آژانس گردشگری ساتراپ در این بازه زمانی انتخاب نمایید.

شفق قطبی در کدام شهرهای روسیه است؟

شهر مناسب برای دیدن شفق قطبی روسیه

شهرهای مختلفی برای مشاهده شفق‌های قطبی وجود دارند. اکثرا تماشای شفق قطبی مناطق شمالی مناسب هستند.

  1. مورمانسک در شبه جزیره کولا: این شهر دیدنی که در شمال غربی روسیه قرار گرفته است، یکی از بهترین مکان ها برای دیدن شفق قطبي روسیه است.

  2. ارخانگلسک: یک شهر مدرن با یک مرکز تاریخی بزرگ و نمونه های زیبایی از معماری چوبی است. یک مقصد محبوب برای گردشگری زمستانی است.

  3. کیروفسک: این شهر کوچک مکانی محبوب برای اسکی است. چندین استراحتگاه در اینجا وجود دارد، از جمله Kukisvumchorr، Bolshoi Vudyavr و Kolasportland .

  4. ناریان مار: ناریان مار شهر مزارع گوزن شمالی، ماهیگیری و روغن است. شفق قطبی در اینجا از سایه های متعدد و سوسو زدن تشکیل شده است که آن را واقعاً خارق العاده می کند.

  5. یاکوتسک: چالش برانگیزترین منطقه شفق قطبی در روسیه است. زیرا این منطقه به سردترین شهر جهان شهرت دارد.

  6. پتروزاوودسک: یک مقصد شناخته شده برای دیدن شفق قطبی روسیه است. توجه داشته باشید که شفق قطبی در پتروزاوودسک، ممکن است بسیار نزدیکتر به افق قابل مشاهده باشد. زیرا این شهر بسیار جنوبی تر از سایر مقاصد این لیست می باشد.

وسایل مورد نیاز سفر برای تماشای شفق قطبی

برای شرکت در تور شفق قطبي روسیه حتماً لباس‌های مناسب و بسیار گرم همراه خود ببرید. در ادامه لیستی از لباس‌ها و تجهیزات مورد نیاز برای سفر و تماشای شفق قطبی را مرور می‌کنیم.

  •  کلاه و دستکش 
  • دوربین
  • عینک آفتابی
  • کفش ضد آب
  • جوراب پشمی
  • پلیور پشمی
  • کاپشن ضد آب
  • شلوار گرم و ضد آب

تجهیزات لازم برای دیدن شفق قطبی در روسیه

هزینه تور شفق قطبی روسیه

هزینه تور شفق قطبی روسیه با بقیه تور ها تفاوتی ندارد, تنها لازم است زمان تور روسیه خود را طوری انتخاب کنید که دیدن شفق های قطبی روسیه را از دست ندهید. قیمت تور شفق قطبی روسیه برای 7 شب کمتر از 60 میلیون تومان است. 

هزینه تور شفق قطبی روسیه

شفق قطبی روسیه لازم است قیمت تور روسیه زمستان ۱۴۰۳ را دنبال کنید. این مبلغ برای 7 شب کمتر از 60 میلیون تومان است. 

بهترین تور برای دیدن شفق قطبی در روسیه

برای دیدن شفق قطبی در روسیه کافیست زمان سفر خود در شب های سرد زمستانی انتخاب کنید. ماه های اکتبر تا آوریل بهترین زمان انتخاب تور شفق قطبی روسیه است. همچنین انتخاب مکان مناسب در زمان مناسب برای دیدن این پدیده طبیعی اهمیت دارد. برای مثال سفر به شهر مورمانسک  که به  پایتخت شفق قطبی معروف است؛ شما را به هدفتان از سفر به روسیه نزدیک تر خواهد کرد.

به برنامه سفر تور خود توجه کنید و از طریق شماره تماس های ساتراپ در مورد شهرها و مکان دیدن شفق قطبی در تور خود سوال بپرسید تا با توجه به علاقه مندی شما بهترین انتخاب را به شما پیشنهاد دهند.