بازگشت به آنتالیا

خریدی مقرون به صرفه در اوت لت‌های آنتالیا

بهترین مراکز خرید اوت لت‌ آنتالیا کدامند؟

آنتالیا

1403/04/25 15:42:46

دیپو اوت لت آنتالیا

اگر به دنبال یک فرصت جذاب، برای خریدی ارزان از برندهای بین‌المللی هستید، به اوت لت‌های آنتالیا سر بزنید. در این اوت لت‌ها اجناس اکثر برندهای جهانی و ترک با قیمت مناسب به فروش می‌رسند. قبل از سفر به آنتالیا با تور های نقدی یا تور اقساطي آنتاليا اوت لت‌های آن را با آدرس و ساعات کاری لیست کنید و در سفر خود از خرید مقرون به صرفه لذت ببرید.

مرکز خرید دیپو اوت لت آنتالیا

مرکز خرید دیپو بزرگ‌ترین اوت لت در منطقه‌ی مدیترانه است. این اوت لت دقیقا در کنار فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است. بنابراین مسافرین تور هوایی آنتالیا در همان ابتدای ورود به آنتالیا دسترسی خوبی به این اوتلت خواهند داشت. اکثر کالا‌هایی که در 90 فروشگاه دیپو قرار دارند،  اجناسی از برندهای بین‌المللی و معروف‌ترین برندهای ترکیه هستند. در حالی که کیفیت کالاهای دیپو بسیار خوب است، قیمتشان نیز بسیار مقرون به صرفه است. 

مرکز خرید دیپو اوت لت آنتالیا

اگر به اوت‌لت دیپو رفتید، خرید از مال آف آنتالیا را فراموش نکنید. این مال در نزدیکی دیپو قرار دارد و یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است. Deepo Outlet Center با مراکز بازی کودکان و سالن‎‌های سینمایی که دارد،یک مرکز تفریحی خوب نیز محسوب می‌شود.

  • آدرس: Deepo Outlet، آنتالیا منطقه‌ی کپز، محله‌ی آلتینوا سینان، خیابان سریک
  • ساعت کار: اوت لت دیپو هر روز از ساعت 10 صبح تا 10:30 شب باز است.

مرکز خرید مانیانا اوت لت آنتالیا

اوت لت مانیانا یک مرکز خرید اوت لت 3 طبقه‌ی نسبتا بزرگ است که در منطقه‌ی توریستی لارا قرار دارد. در این بازار بیشتر برندهای داخلی ترکی و محلی بفروش می‌رسند. در این پاساژ شاید نتوانید انواع برندهای جهانی را  پیدا کنید، اما اجناس باکیفیت با قیمت ارزانی که دارند، شما را وادار به خرید خواهند کرد. 

مرکر خرید مانیانا اوت لت آنتالیا

در Manyana Outlet انواع کیف‌و‌کفش، سوغات و پوشاک متنوع، برای تمام اعضای خانواده در دسترس شماست. 

  • آدرس: مانیانا اوت لت، آنتالیا منطقه‌ی لارا، کمر اگزی، خیابان لارا توریزم
  • ساعت کار: اوت لت مانیانا آنتالیا هر روز از ساعت 10 صبح تا 23 شب باز است.

مرکز خرید نوا اوت لت آنتالیا

اگر به دنبال یک جایگزین عالی برای اوت لت بزرگ دیپو هستید، Neva Outlet Kundo یک انتخاب بی نقص است. این مرکز خرید یکی از شعب فروشگاه‌های زنجیره‌ای پوشاک Nevas outlet ترکیه است که در منطقه‌ی کندو آنتالیا قرار دارد. 

مرکر خرید نوا اوت لت آنتالیا

در نوا اوت لت که میزبان اکثر برندهای بین‌المللی و ترکی است، برندهای  زارا، massimo dutti و برشکا با کیفیت خوبی که ارائه می‌دهند، قطعا ارزش خرید‌کردن را دارند. درست است که در نوا همه چیز  ارزان است، اما لباس‌های بچگانه تخفیف بالاتری دارند، پس این فرصت را از دست ندهید.

  • آدرس: مرکز خرید اوت لت نوا، آنتالیا منطقه‌ی کندو-لارا، کمر اگزی، خیابان لارا توریزم 
  • ساعت کار: ساعت فعالیت نوا اوت لت همه روزه از 10 صبح تا 22 شب است.

مرکز خرید اوت لت Atm آنتالیا

 اوت لت Atm بهترین مرکز کالاهای ورزشی قیمت مناسب آنتالیا در کنیالتی است. البته بجز کالاهای ورزشی در این بازار، انواع لباس، چمدان، کیف و کفش را با بهترین قیمت پیدا خواهید کرد. اجناس این اوت لت علاوه بر قیمت ارزانی که دارند، از کیفیت نسبتا مناسبی برخوردارند.

  • آدرس: اوت لت Atm، آنتالیا منقه‌ی کنیالتی، لیمان،  Boğaçay Cd
  • ساعت کار: اوت لت atm از 8 صبح تا 23 شب اوت لت ATM فعال است.

مرکز خرید اوت لت گالری مال آنتالیا

گالری مال اوت لت بزرگترین مرکز خرید کمر آنتالیا است. در این مرکز خرید انواع پوشاک زنانه و مردانه و بچه‌گانه بفروش می‌رسند. البته گالری مال بهترین بازار کمر برای خرید سوغاتی نیز محسوب می‌شود. در این مرکز خرید علاوه بر منسوجات خانگی انواع ادویه‌جات و شیرینی‌های ترکی نیز در دسترس مشتریان است.

مرکز خرید گالری مال اوت لت آنتالیا

  • آدرس: مرکز خرید گالری مال اوت لت، منطقه‌ی کمر، آنتالیا، ترکیه
  • ساعت کار: Gallery Mall Outlet مال هر روز از 10 صبح تا 11:30 شب باز است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مرکز خرید میگروس، یکی از بهترین مراکز خرید ارزان آنتالیاست. قیمت‌ اجناس در این بازار بسیار مقرون به صرفه است و تفاوتی با اوت لت‌های آنتالیا ندارد. اولین مرکز خرید آنتالیا، میگروس محسوب می‌شود. ساختمان 3 طبقه‌ی میگروس در سال 2001 با 130 فروشگاه در آنتالیا افتتاح شده‌است. البته اینجا با داشتن امکانات بسیار یک مرکز تفریحی جذاب نیز محسوب می‌شود.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

  • آدرس: Antalya Migros Shopping Center، بلوار آتاتورک، منطقه‌ی کنیالتی، آنتالیا، ترکیه
  • ساعت کاری: اوت لت میگروس همه روز از 10 صبح تا 10 شب فعال است.

لیست بهترین Outlet های آنتالیا

اگر به دنبال یک اوت لت بزرگ در آنتالیا هستید از اوتلت های Deepo Outlet و Neva Outlet Kundo بازدید کنید. این مراکز خرید بهترین گزینه برای خرید مقرون به صرفه خواهند بود. این اوت لت‌ها علاوه بر اینکه میزبان اکثر برندهای جهانی هستند، تنوع اجناس آن‌ها بسیار بالاست.

اگر تمایل به خرید اجناس با برندهای ترک و کیفیت خوب دارید، اوت لت مانیانا بهترین مقصد شماست. برای خرید کالاهای ورزشی از آنتالیا با قیمت مناسب، اوت لت Atm را از دست ندهید. در ادامه لیستی از همه اوت‌لت های آنتالیا به شما ارائه شده است؛

  • دیپو اوت لت آنتالیا
  • مانیانا اوت لت آنتالیا
  •  نوا اوت لت آنتالیا
  • Atm اوت لت آنتالیا
  • گالری مال اوت لت آنتالیا
  • مرکز خرید اوت لت میگروس آنتالیا

تجربه خود از خرید از اوتلت های آنتالیا را  با مخاطبین ما در میان بگذارید. اگر قصد سفر به آنتالیا از تبریز  را دارید، بهترین قیمت تور تبریز آنتالیا را در ساتراپ جستجو کنید. ساتراپ تنها مجری مستقیم تور آنتالیا از مبدا تهران و تبریز با پرواز ترک است.