بازگشت به آنتالیا

جذاب‌ترین تفریحات تابستانه آنتالیا را بشناسید

تفریحات هیجان انگیز تابستانه آنتالیا

آنتالیا

1403/04/13 15:24:30

بهترین تفریحات آنتالیا در تابستان

آنتالیا بخاطر تفریحات تابستانه‌ی جذابش سالانه میزبان 6 الی 7 میلیون گردشگر از سراسر جهان است. برای تجریه تفریحات تابستان در آنتالیا کافیست با خرید تور لوکس آنتالیا هیجان سفر به این شهر را آغاز کنید.

چه تفریحات آبی را دوست داشته باشید چه هیجان در طبیعت، یا حتی علاقمند به کشف تاریخ باشید، آنتالیا بهترین مقصد تابستانی برای شماست. برای اطلاع از تمام تفریحات تابستانه‌ی آنتالیا در ادامه با ما همراه باشید تا خود را برای یک سفر لذت بخش آماده کنید.

تفریح در سرزمین افسانه ای لند آو لجندز آنتالیا

لند‌آو‌لجندز یا دیزنی لند آنتالیا، مجموعه‌‌ی تفریحی بزرگی است که تنوع و تعداد زیاد جاذبه‌های آن شما را شگفت‌زده خواهد‌کرد. هر گوشه‌ی این سرزمین افسانه‌ای شما را به دنیای جادویی و هیجان ‌انگیزی دعوت می‌کند. پارک‌آبی منحصربه‌فرد و تم‌پارک لند‌آولجندز مکانی است که با هر سنی از بودن در آن سیر نخواهید‌شد. 

پارک موضوعی سرزمین افسانه ها آنتالیا

شما می‌توانید در قسمتی که شبیه ونیز است قایق‌سواری کنید. به تماشای دلفین‌ها بنشینید. به پنگوئن‌ها غذا بدهید. سرسره های غول‌پیکر, استخر موج عظیم، تعداد زیادی وسایل بازی و رژه‌ی قایق‌ها را در این سرزمین افسانه‌ای تجربه خواهید کرد. در این سرزمین افسانه‌ای که در نزدیکی بلک آنتالیا قرار‌دارد, یک مرکز خرید لوکس و فضاهای بسیار زیبایی برای عکاسی وجود دارد.

تفریحات آبی در آکوالند و دلفین‌لند آنتالیا

آکوالند، یکی از بزرگترین پارک‌های آبی آنتالیا است. از جذاب‌ترین تفریحات این مجموعه رفتینگ خانوادگی در رودخانه‌ی 300 متری است که در انتها به استخر موج می‌رسد. اگر به‌دنبال هیجان بیشتری هستید, به جامپینگ آکوالند هم سر بزنید و پرش از ارتفاع 70 متری را تجربه کنید.

پارک آبی آکوالند آنتالیا

دلفین‌لند از دیگر جاذبه‌های زیبای این مجموعه محسوب می‍شود. در این قسمت شما می توانید حرکات نمایشی دلفین‌ها را ببینید و در محیط دلنشین آن استراحت کنید.

شنا و حمام آفتاب در آفتاب تابستانی آنتالیا

آنتالیا با داشتن بیش از 400 ساحل زیبا و پرچم آبی تجربه دلچسب شنا در آب‌های شفاف، حمام آفتاب و قدم زدن روی شن های نرم را برای شما به دنبال خواهد داشت. شما علاوه بر تهران می‌توانید با تور تبریز به آنتالیا ساتراپ از تمیزترین سواحل دنیا  دیدن کنید.

ساحل عمومی بلک آنتالیا

ساحل مرمرلی, لارا و کنیالتی از معروفترین سواحل نزدیک به شهر آنتالیا هستند. همچنین ساحل‌های بلک, سیده و کمر با اینکه کمی از مرکز شهر فاصله دارند, اما چشم‌انداز بسیار زیبایی دارند.

غواصی و  سفر به اعماق آب های آنتالیا

در آنتالیا با خلیج‌های پرچم آبی, مکان‌های زیادی برای غواصی وجود دارد که تابستان بهترین فصل برای تجربه‌ی آن است. اگر از تماشای دنیای زیر آب، گونه‌های ماهی و مرجان‌ها لذت می‌برید, غواصی بهترین تفریح برای شما است.

جزیره‌ی آسی ،جزیره‌ی کبوتر و سایت غواصی کاش، بهترین مناطقی هستند که غواصی در آب‌های شفاف و خلیج‌های زیبای آنتالیا را می‌توانید در آن‌ها تجربه کنید.

غواصی در آنتالیا

پاراسل و پرواز بر فراز آنتالیا

پاراسلینیگ, یکی از تفریحات آبی مهیج است که علاقمندان به آن, با چتر نجات، محکم به قایقی بسته می‌شوند، و بر روی دریا تا ارتفاع 200 متری پرواز می‌کنند. قطعا تماشای دریای زیبای مدیترانه در آنتالیا، خاطره‌ای فراموش نشدنی خواهد بود.

پاراسلینگ در آنتالیا

پاراگلایدر و  پرواز در آسمان آنتالیا

فرمانروایی آسمان‌ها با پاراگلایدرسواری، یکی از کارهایی است که قبل از مرگ حتما باید انجام داد. آنتالیا یکی از بهترین مکان‌های است که می‌توانید با پاراگلایدر، از "یاسی تپه"بپرید و در آسمان آبی آنتالیا پرواز کنید و بسیاری از زیبایی‌های این منطقه از را بالا ببینید و درنهایت در ساحل کلئوپاترا فرود بیایید .

یکی دیگر از محبوب ترین ایستگاه‌های پاراگلایدر آنتالیا در "کوه تاهتالی" است که به راحتی با "تله‌کابین الیمپوس" می توانید به بالای کوه بروید.

رفتینگ سوار بر آب های خروشان آنتالیا

سوار قایق‌های 8 تا 10 نفره رودخانه‌ی کوپرولو‌ی آنتالیا سوار شوید، و یک تفریح تابستانه مهیج را تجربه کنید . این دره نه تنها به دلیل داشتن آب‌های خروشان، بلکه با عنوان طولانی‌ترین دره‌ی آنتالیا ,بهترین محل برای رفتینگ است.

رفتینگ در آنتالیا

کایاک دریایی لذت پارو زنی در قایق

یکی دیگر از بهترین تفریحات آبی که می‌توان در تابستان آنتالیا تجربه کرد، پارو زدن در قایق‌های اسکیمو در دریا و دریاچه است. "منطقه سیرالی" و "کاش" آنتالیا بهترین مکان‌های هستند که تور کایاک ، در آن‌ها انجام می‌شود. قیمت این تور‌ها از 150 لیر شروع می‌شود.

کایاک سواری در آنتالیا

قایق سواری و کشتی سواری در آنتالیا

برای تجربه‌ی یک تور قایق‌سواری لذت بخش, از کوچه‌های سنگفرش کالیچی عبور کنید و به اسکله‌ی بندر قدیمی بروید. اکثر تورهای قایق‌ و کشتی‌سواری از اینجا شروع می‌شوند. با قایق می‌توانید گشتی تماشایی در آب‌های فیروزه‌ای مدیترانه بزنید، یا در خلیج‌های آنتالیا به درون آب بپرید. در گرمای تابستان آنتالیا بهترین تفریح، لذت بردن از آب‌های خنک است.

قایق سواری کردن در آنتالیا

زیردریایی سواری در آنتالیا

برای کشف دنیای زیر آب لازم نیست حتما غواصی کنید، بلکه می‌توانید با یک ساعت گردش با زیردریایی نمو آنتالیا، اعماق دریای مدیترانه را تماشا کنید. این زیردریایی تا عمق 110 متری دریا پایین می‌رود و دارای ایمنی بالایی است، و برای همه سنین مناسب است. تنها محدودیتی که این تفریح دارد  باید بچه‌ها قد بالای 90 سانتی متر داشته باشند.

زیردریایی دنیزالتی نمو آنتالیا

سافاری و ماجراجویی در طبیعت آنتالیا

با تور سافاری سوار بر جیپ شوید و به دل کوه‌ها و طبیعت زیبای آنتالیا بزنید. سافاری تفریحی لذت‌بخش است، که در آن سرعت، هیجان و ماجراجویی را در کنار هم تجربه خواهید کرد. مناطق " لارا "،"کوپرولو" و " کمر " بهترین مناطق آنتالیا برای این  تفریح هستند. قیمت سافاری در منطقه‌ی کمر ارزان‌تر از بقیه است. 

جیپ سافاری کردن در آنتالیا

آکواریوم آنتالیا  و تماشای دنیای زیر آب  

آکواریوم آنتالیا یکی از وسیع‌ترین مجموعه‌های آکواریومی در جهان است. بازدیدکنندگان بعد از گردش در 40 آکواریوم موضوعی این مجموعه، می‌توانند به بزرگترین آکواریوم تونلی جهان با 131 متر برسند, و انواع ماهی و کوسه‌ها را تماشا کنند. در این مکان تمام اقیانوس‌ها و رودخانه‌های مانند "نیل" و "آمازون" شبیه سازی شده‌اند.

آکواریوم آنتالیا

چرخ و فلک آکتور‌پارک با چشم انداز آنتالیا

آکتور پارک آنتالیا، شهربازی بزرگی در مرکز شهر آنتالیا است. این مجموعه به سه قسمت تقسیم می‌شود که شامل  بخش خانوادگی، بزرگسالان و قسمتی مخصوص کودکان است. شما در اینجا بزرگترین چرخ‌وفلک ترکیه را خواهید دید که 90 متر ارتفاع دارد. از روی آن می‌توانید آنتالیا را از بهترین چشم‌انداز ببینید. این پارک تفریحی هزینه‌ی ورودی ندارد.

آکتور لوناپارک آنتالیا

سفر به عصر دایناسور ها در دینو پارک آنتالیا

شعار این پارک تفریحات بزرگ برای کوچولوها است. گردشگران این پارک ژوراسیک بیشتر بچه‌هایی هستند که به دایناسورها و تاریخچه آنها علاقه دارند. البته این پارک امکانات دیگری مانند کافه و سینمای 7 بعدی هم دارد که برای تفریح بزرگسالان نیز مناسب هستند. بچه‌های زیر 4 سال لازم نیست هزینه‌ای برای ورود به این پارک بپردازند.

دینو پارک آنتالیا

موزه‌‌گردی در مینی سیتی آنتالیا

موزه‌ی مینی‌سیتی، مجموعه‌ای تفریحی آموزشی است که در منطقه‌ی کنیالتی آنتالیا قرار دارد. در این موزه‌ی مینیاتوری آنتالیا، ماکت بسیاری از آثار باستانی ترکیه نگهداری می شود. معبد آرتمیس، مسجد ایاصوفیه و دروازه‌ی هادریان از جمله آثار تاریخی زیبایی هستند که شما در این پارک خواهید دید.

موزه‌ی مینی سیتی آنتالیا

بازارگردی و تفریح در آنتالیا

گشت‌و گذار در بازار همیشه جزو لذت بخش‌‌ترین برنامه‌هایست، که در سفر نباید آن را فراموش کرد. این شهر علاوه بر مراکز خرید مدرن، بازارهای هفتگی خوبی دارد. مرکز خرید لند‌آو لجندز، تراسیتی و مارک مراکز خرید بزرگ و لوکس آنتالیا هستند. همچنین قدم زدن در بازار قدیم محله‌ی تاریخی کالیچی خالی از لطف نیست.

مرکز خرید مال آو آنتالیا

طبیعت‌گردی و تفریح در آنتالیا

آنتالیا علاوه بر اینکه به ساحل‌هایش معروف است، دارای طبیعت بسیار زیبایی نیز هست. "آبشار دودن "که تنها 8 کیلومتر از مرکز شهر فاصله دارد، محیط بسیار دلنشینی برای استراحت و تفریح در آنتالیا محسوب می‌شود. فصل بهار و تابستان بهترین زمان بازدید از این جاذبه‌ی طبیعی است.

آبشار دودن آنتالیا

یکی دیگر از جاهای تفریحی آنتالیا "آبشار کورشونلو"است، که از تعداد زیادی آبشار کوچک و برکه تشکیل شده است و پاک جنگلی زیبایی نیز دارد این آبشار فضای مناسبی برای عکاسی و تفریحات تابستانی دارد. ساده‌ترین راه برای چشیدن تفریحات بالا خرید تور آنتالیا از تهران است.

لیست تفریحات آنتالیا در تابستان

دنبال چه تفریحاتی در آنتالیا می‌گردید؟ در تابستان آنتالیا شما می‌توانید مزه‌ی هر سرگرمی که بخواهید را بچشید. اگر به دنبال آب تنی هیجان‌انگیز هستید پارک‌های آبی لند‌آولنجدز و آکوالند آنتالیا منتظر شما هستند. یا شاید می‌خواهید در دل طبیعت آدرنالین خونتان بالا برود پس رفتینگ، کایاک سواری و پاراسیلینگ را امتحان کنید.

همچنین با زیردریایی نمو یا آکواریوم آنتالیا نیز می‌توانید سفری به دنیایی زیر آب داشته باشید. اما اگر می‌خواهید طبیعت زیبایی آنتالیا را از بالا کشف کنید، پاراگلایدر سوار شوید. از هیجان که سیر شدید و به استراحت نیاز داشتید، در سواحل زیبای آنتالیا حمام آفتاب بگیرید یا در طبیعت زیبای آبشار دودن و کورشونلو قدم بزنید. تور دلخواهتان را از برگزار کننده مستقیم تور آنتالیا بخرید و به آنتالیا سفر کنید. شما به دنبال هر چیزی که هستید، آنتالیا در تابستان مقصد جذابی است.

لیست تفریحات تابستانه آنتالیا عبارتند از؛

  • طبیعت گردی و پیک نیک
  • شنا و حمام آفتاب در سواحل
  • رفتینگ
  • پاراگلایدر سواری
  • زیردریایی نمو
  • آکواریوم آنتالیا
  • کایاک سواری
  • پاراسیلینگ
  • دیزنی لندِ لند‌آولنجدز
  • تفریحات آبی در آکوالند و دلفین لند
  • غواصی
  • تفریح در شهربازی‌ اکتور پارک
  • تفریحات ساحلی مانند شنا و حمام‌آفتاب
  • سافاری و جیپ‌سواری
  • تفریحات آموزشی در دینو پارک