بازگشت به آنتالیا

مراکز خرید آنتالیا

بهترین مراکز خرید آنتالیا را بشناسید

آنتالیا

1403/05/20 20:27:51

مرکز خرید آنتالیا

خرید کردن یکی از لذت بخش‌ترین قسمت‌های سفر به ترکیه است. اما تور گردشگری آنقدر طولانی نیست که شما فرصت داشته باشید به همه مراکز خرید آنتالیا را سر بزنید. 

بهتر است بهترین مراکز خرید آنتالیا را مطابق نیاز خود لیست کنید. آدرس و ساعت کاری هر یک را بررسی کنید و برای سر زدن به هر کدام برنامه ریزی کنید. تمام اطلاعاتی که نیاز دارید برای تهیه این لیست مقاله‌ی پیش رو در دسترس شماست. ساتراپ تراول راهنمای شما در سفر به آنتالیاست تا با آگاهی کامل، یک برنامه‌ی ریزی مناسب برای خرید از  آنتالیا داشته باشید.

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

مرکز خرید تراسیتی بزرگ‌ترین مرکز خرید آنتالیا و منطقه لارا ست. تراسیتی اولین بازاری بود که پای برندهای بین‌المللی را به آنتالیا کشاند. این مجتمع تجاری 6 طبقه، میزبان بهترین برندهای بین‌المللی و ترکی است. 

مرکز خرید تراسیتی آنتالیا

اغلب واحدهای تجاری تراسیتی، در طبقات منفی یک، همکف و طبقه‌ی یک واقع شده‌اند. این واحدهای تجاری انواع پوشاک، کیف‌و‌کفش، لوازم آرایشی و دیجیتال را بفروش می‌رسانند. اگر هنگام خرید از بازارگردی در TerraCity لارا خسته شدید نگران نباشید. به طبقه‌ی دوم این مرکز خرید بروید و از سینما، سالن‌های بازی و رستوران‌های آن لذت ببرید.

  • آدرس مرکز خرید: TerraCity،آنتالیا، منطقه‌ی توریستی لارا، محله‌ی فنر،  خیابانTekelioğlu  
  • ساعت کاری: TerraCity،همه روز از ساعت از 10 صبح تا 11 شب

مرکز خرید مارک آنتالیا

مرکز خرید Mark علاوه بر اینکه مجبوب‌ترین مرکز خرید آنتالیاست، دسترسی بسیار خوبی به مرکز شهر دارد. این مجتمع تجاری 4 طبقه در سال 2017 با 155 فروشگاه در آنتالیا افتتاح شده‌ است.

مارک آنتالیا با داشتن یک فودکورت، رستوران‌های متعدد و سینماهای بزرگ یک مرکز تفریحی برای گردشگران نیز محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید انواع برندهایی مانند مانگو، کوتون، H&M و Bershka هستید، حتما سری به مارک آنتالیا بزنید.

مرکز خرید مارک آنتالیا

  • آدرس مرکز خرید: MarkAntalya، آنتالیا، منطقه‌ی مرات پاشا، محله تاهیل بازاری، بلوار ینر اولوسوی 
  • ساعت کاری: مرکز خرید MarkAntalya از ساعت 10 صبح تا 11 شب فعال است.

مرکز خرید مال آف آنتالیا

مرکز خرید مال‌آف‌آنتالیا جزو بهترین مال‌های ترکیه است که از بزرگترین مراکز رفاهی تفریحی مدیترانه نیز محسوب می‌شود. این مجتمع تجاری 2 طبقه با 144 واحد تجاری میزبان بهترین برندهای ترکیه‌ای با کیفیت است.

مرکز خرید ما آف آنتالیا

زمین بازی 1600 متر‌مربعی برای کودکان ، 11 سالن سینما و رستوران های متعدد از امکانات جذاب این مال آنتالیا هستند. هنگام خرید از آنتالیا مال فراموش نکنید به مرکز خرید اوت لت دیپو در کنار  آن نیز سر بزنید.

  • آدرس مرکز خرید: Mall of Antalya، آنتالیا، منطقه‌ی کپز، محله‌ی  آلتینوا سینان، سریک
  • ساعت کاری: مرکز خرید Mall of Antalya از 10 صبح تا 23 فعال است.

مرکز خرید شیمال آنتالیا

شیمال، یکی از بهترین مراکز خرید در منطقه‌ی شهری لارابیچ آنتالیا است. این مجتمع 10000 متر مربعی دارای متنوع‌ترین پوشاک مردانه، کودکانه و زنانه است. البته انواع کیف‌و‌کفش، جواهرات و لوازم الکترونیکی و خانگی را نیز می‌توان در شیمال پیدا کرد.

مرکز خرید شیمال آنتالیا

مرکز خرید Shemall Shopping Center در چهار طبقه شامل فروشگاه های برندهای معروف محلی، بهترین رستوران‌های ترکی و شیرینی فروشی‌های محبوب آنتالیا است. 

  • آدرس مرکز خرید: Shemall Shopping Center،آنتالیا، منطقه‌ی مرادپاشا، محله‎‌ی فنر، چهارراه لارابیچ
  • ساعت کاری: مرکز خرید شیمال آنتالیا همه روزه از 10 الی 10 شب فعال است.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

مجتمع تجاری میگروس اولین مرکز خرید آنتالیا است. این مجتمع با 130 فروشگاه در سال 2001 در شهر آنتالیا شروع به فعالیت کرده‌است. هایپرمارکت‌ها، انواع رستوران‌های 5M Migros با منظره‌ی دریای مدیترانه و سینما از امکانات تفریحی این بازار هستند. اگر به دنبال یک مرکز خرید، با محیطی لوکس اما قیمت‌های مناسب می‌گرید آدرس میگروس آنتالیا را دنبال کنید.

مرکز خرید میگروس آنتالیا

  • آدرس مرکز خرید: Antalya Migros Shopping Center، آنتالیا، منطقه‌ی کنیالتی، محله‌ی Arapsuyu، بلوار آتاتورک
  • ساعت کاری:  مرکز خرید Antalya Migros Shopping Center از 10-22 و در تابستان‌ها تا 23 شب فعال است.

مرکز خرید لند آو لجندز آنتالیا

جذابترین مرکز خریدی که در آنتالیا باید به آن سر بزنید، خیابان خرید لند آو لجندز است. اینجا یک خیابان خرید 4000 هزار نفری لوکس و کمی گران آنتالیاست. بازار لند‌آو‌لجندز امکان خرید انواع لوازم آرایشی و الکترونیکی، پوشاک و اسباب بازی را در فضایی باز برای مشتریان فراهم کرده‌است. 

مرکز خرید لند آو لجندز آنتالیا

معروف‌ترین برندهای جهانی در این خیابان خرید آنتالیا در دسترس شماست. این بازار قسمتی از مجموعه‌ی افسانه‌ای لند‌آو لجندز است. درست است که قیمت تور آنتالیا هتل لند آف لجندز کمی گران تمام می‌شود اما با دیدن این مجموعه شگفت زده خواهید شد.

  • آدرس مرکز خرید: The Land of Legends Shopping Avenue، آنتالیا، منطقه‌ی بلک، بلوار آتاتورک
  • ساعت کاری: مرکز خرید لند‌آو لجندز از 10 صبح تا 12 شب این مجموعه فعالیت دارد.

مرکز خرید اراستا آنتالیا

اراستا، یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا برای ارتقای استایل شماست. جدیدترین و رنگارنگ‌ترین مدل‌ها و به روزترین برندهای جهانی را در   Erasta Shopping Mall Antalya پیدا خواهید کرد. انواع لوازم ورزشی و پوشاک با برند‌هایی مانند H&M،  کوتون، COLINS وال سی وایکیکی  و… در این بازار بفروش می‌رسند. 

مرکزاراستا آنتالیا

شما علاوه بر خرید می‌توانید به رستوران‌های دکتر پیتزا و برگر کینگ در طبقه‌ی یک بروید، یا از کافه‌های معروفی چون استارباکس برای خود قهوه سفارش بدهید. سالن سینما، بولینگ و سالن بازی کودکان نیز در این مرکز خرید در دسترس شماست.

  • آدرس مرکز خرید: Erasta Shopping Mall Antalya، آنتالیا، منطقه‌ی کپز، فابریکالا  بلوار دوملوپینار
  • ساعت کاری: مرکز خرید اراستا آنتالیا از 10 صبح تا 23 فعالیت دارد.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

مرکز خرید دیپو اقتصادی‌ترین مرکز خرید آنتالیا محسوب می‌شود. برای خرید بهترین برندهای جهان و ترکیه با قیمت مناسب می‌توانید به بزرگترین  اوت لت مدیترانه؛  Deepo Outlet Center سر بزنید. 

قیمت ارزان اجناس این بازار دلیل بی کیفیت بودن آن‌ها نیست. برندهای معروف جهانی به علت تک سایز شدن و جدید نبودن، محصولاتشان را زیر قیمت در اوت لت های آنتالیا بفروش می‌رسانند. دیپو دقیقا روبروی فرودگاه آنتالیا قرار گرفته است.

مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا

  • آدرس مرکز خرید: Deepo Outlet Center، آنتالیا، منطقه‌ی کپز، محله‌ی  آلتینوا سینان، کنار مرکز خرید مال آف آنتالیا
  • ساعت کاری: مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا از 10 صبح تا 10:30 شب این مرکز خرید باز است.

مرکز خرید لاورا آنتالیا

لائورا، بهترین مرکز خرید ارزان آنتالیاست. فاصله‌ی این مرکز خرید از شهر آنتالیا تنها 6 کیلومتر است. 80 فروشگاه این مجتمع تجاری انواع پوشاک، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و … را بفروش می‌رسانند. این مجموعه‌ی 11000 متر مربعی در بین مردم محلی لارا بسیار محبوب است. اجناس Laura Avm علاوه بر کیفیت خوب، دارای قیمتی بسیار مناسبی هستند.

مرکز خرید لاورا آنتالیا

  • آدرس مرکز خرید: Laura Avm، آنتالیا، منطقه‌ی توریستی لارا، محله‌ی فنر، بلوار بولنت اسویت
  • ساعت کاری: مرکز خرید لاورا آنتالیا در تابستان از ساعت 10 تا 23 شب فعال است.

 مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

مرکز خرید اوزدیلک پارک یکی از بهترین مراکز خرید آنتالیا است که اجناس آن قیمت مناسبی دارند. ozdilek park antalya در شش طبقه، دارای 2 طبقه‌ پارکینگ و 4 طبقه‌ دیگر شامل واحدهای تجاری است. اکثر این 170 واحد تجاری اجناس مرغوبی از برندهای ترک را در دسترس مشتریان قرار می‌دهند. 

مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا

تعدادی از برندهای جهانی مانند آدیداس و نایک نیز در اینجا شعبه دارند. این مجتمع تجاری تنها مکانی برای خرید نیست بلکه کافه‌ها، رستوران ها و سینمای ozdilek park antalya مکان مناسبی برای تفریح تمام اعضای خانواده است. 

  • آدرس مرکز خرید: ozdilekpark antalya، ترکیه، آنتالیا، منطقه‌ی کپز
  • ساعت کاری: مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا از 10 صبح تا 11 شب باز است.

برای خرید در آنتالیا به کدام مرکز خرید سر بزنیم؟

برای پاسخ به این سوال ابتدا لازم است، بهترین مراکز خرید آنتالیا را بشناسید. اگر می‌خواهید خرید خوبی از آنتالیا تجربه کنید، قبل از سفر مراکز خرید مورد علاقه خود را لیست کنید. برای خرید خود برنامه ریزی کنید. در ادامه لیستی از بهترین مراکز خرید آنتالیا در اختیار شماست؛

  • مرکز خرید تراسیتی آنتالیا؛ بهترین و بزرگترین مرکز خرید لارا در آنتالیا
  • مرکز خرید مارک آنتالیا؛ محبوب‌ترین مرکز خرید با دسترسی بسیار خوب به مرکز شهر آنتالیا
  • مرکز خرید مال آف آنتالیا؛ یکی از بهترین مال‌های ترکیه و بزرگترین مرکز رفاهی تفریحی مدیترانه
  • مرکز خرید شیمال آنتالیا؛ بهترین مرکز خرید در منطقه‌ی شهری لارا بیچ آنتالیا
  • مرکز خرید میگروس آنتالیا؛ خریدی اقتصادی در اولین مرکز خرید آنتالیا 
  • خیابان خرید لند آو لجندز آنتالیا؛ خریدی لوکس و جذاب از برندهای جهانی در یکی از لوکس‌ترین مراکز خرید بلک آنتالیا
  • مرکز خرید اراستا آنتالیا؛ بهترین بازار آنتالیا برای پیدا کردن جدیدترین ترندهای روز دنیا
  • مرکز خرید اوت لت دیپو آنتالیا؛ خریدی مقرون بصرفه در آنتالیا در بزرگترین اوت لت مدیترانه
  • مرکز خرید لاورا آنتالیا؛ یکی از  محبوب‌ترین  و ارزانترین مراکز خرید لارا در آنتالیا 
  • مرکز خرید اوزدیلک پارک آنتالیا؛  بهترین بازار برای خرید برندهای مرغوب ترکی در آنتالیا
  • مرکز خرید توربان مارینا انتالیا؛ جذاب‌ترین مرکز خرید کالیچی شهر قدیمی آنتالیا

شما تجربه خرید از کدام مرکز خرید آنتالیا را دارید؟ تجربه خود را با مخاطبین مجله گردشگری ساتراپ در میان بگذارید و برای خرید تور یوال آنتالیا با بهترین قیمت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.