بازگشت به آنتالیا

لیست بهترین هتل‌های مناسب ایرانیان در آنتالیا

هتل‌های مورد علاقه ایرانی ها در آنتالیا کدامند؟

آنتالیا

1403/05/24 09:40:26

بهترین هتل آنتالیا برای ایرانی‌ها

میتوانید در آنتالیا هتلی با پرسنل ایرانی انتخاب کنید. این ویژگی انتخاب بهترین هتل آنتالیا برای ایرانی‌ها  را راحت میکند. اما لازم است با بررسی سایر ویژگی ها و مزیت ها رزرو هتل خود را نهایی کنید.

در این مقاله می‌توانید با لیستی از هتل های محبوب گردشگران ایرانی در آنتالیا آشنا شوید. بهترین هتل های 5 ستاره لوکس تا اقتصادی آنتالیا به همراه عکس و آدرس را در ادامه بخوانید و با مقایسه هتل ها تور آنتالیا را با مناسب ترین هتل رزرو کنید.

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا Granada Luxury Belek Hotel

هتل گرانادا لاکچری یکی از بهترین هتل‌های uall آنتالیا برای ایرانی‌ها است. گردشگران ایرانی می‌توانند با رزرو تور آنتالیا هتل گرانادا لاکچری بلک در این هتل اقامت کنند و در ۲۴ساعته شبانه روز از انواع دسرها، نوشیدنی‌ها و خدمات آن به طور رایگان استفاده کنند. همه‌ی اتاق‌های هتل گرانادا لاکچری آنتالیا، مجهز به مینی بار و اینترنت رایگان هستند. 

هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا

مسافران می‌توانند از حمام خصوصی اتاق‌ها با لوازم بهداشتی رایگان استفاده کنند. همچنین از انواع ماساژ در مرکز وسپای این هتل لذت ببرند.پارک آبی، استخر‌های روباز‌ و سرپوشیده‌ و کلاب و زمین‌بازی مخصوص کودکان در کنار برنامه‌های شبانه جذاب و کافه‌بارهای متعدد، این هتل را به مجموعه ای کامل و مناسب برای ایرانی ها تبدیل کرده است. 

هتل آکرا باروت آنتاليا| Akra Barut Hotel

هتل آکرا باروت دومين هتل برتر آنتاليا محسوب مي‌شود. این هتلِ آنتالیا انتخاب اول ایرانیانی است که به دنبال خدمات و امکانات لوکس و اتاقی با چشم انداز زیبا از آب‌های درخشان مدیترانه‌ هستند. اتاق‌ها با جکوزی و مینی بار رایگان با انواع نوشیدنی‌های جذاب در اختیار مسافران ایرانی است.

هتل آکرا باروت آنتالیا

این هتل فاصله‌ی بسیار کمی با ساحل لارا دارد. استخرهای متنوع و ساحل خصوصی، امکان انواع تفریحات آبی را برای مهمانان فراهم کرده‌است. اگر به ورزش علاقه‌مندید مدرسه‌ی غواصی، زمین‌‌های والیبال ساحلی و بسکتبال هتل آکرا در انتظار شماست.

هتل باروت لارا کالکشن آنتاليا| Barut Lara Collection Hotel

هتل باروت لارا هتلی مجلل که برای چند سال متوالی به عنوان بهترین هتل آنتالیا شناخته شده است. از امکاناتی که این هتل به مهمانانش ارائه می‌دهد می‌توان به ساحل خصوصی، کلاب‌های شبانه، مرکز اسپای لوکس در کنار استخرهای سربسته و رو باز آن اشاره کرد.

هتل لارا باروت کالکشن آنتالیا

مسافران به طور رایگان می‌توانند از پارکینگ و اینترنت در همه جای هتل استفاده کنند. همچنین با اقامت در هتل باروت لارا تنها ۱۷کیلومتر با مرکز شهر آنتالیا فاصله خواهید داشت. بنابراین این هتل انتخاب خوبی برای مسافران ایرانی آنتالیا خواهد بود.

هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت آنتاليا| Maxx Royal Belek Golf Hotel

یکی از ویژگی‌هایی که هتل مکس رویال بلک گلف  را برای گردشگران ایرانی مناسب کرده است، کارمندان ایرانی آن است. با اقامت در این هتل شما بدون رزرو قبلی و بدون هیچ محدودیتی می توانید از سه رستوران آلاکارت رایگان هتل  استفاده کنید.

هتل مکس رویال بلک گلف آنتالیا

یکی از بهترین پارک‌های آبی و کیدز کلاب‌های آنتالیا در هتل مکس رویال بلک گلف قرار دارند. شما در هر زمانی که دوست داشتید می‌توانید انواع نوشیدنی‌های جذاب را در کنار استخرها یا کلاب‌های شبانه هتل برای خود سفارش دهید و اقامتی بیاد ماندنی را در این هتل تجربه کنید .

هتل مکس رویال بلک گلف در کنار دریای زیبای مدیترانه در بلک آنتالیا قرار‌ دارد. همچنین دارای سومین زمین گلف برتر اروپا نیز هست.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا| Rixos Premium Belek  Hotel

طولانی ترین ساحل اختصاصی بلک متعلق به هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا ‌است. این هتل آنتالیا در دل جنگل‌های کاج فضای دلنشینی را برای یک اقامت رویایی برای گردشگران ایرانی فراهم کرده است.

هتل ریکسوس پریمیوم بلک آنتالیا

شنا، غواصی و موج سواری از تفریحات هیجان‌انگیزی هستند که گردشگران در این هتل می‌توانند را تجربه کنند. با رزرو  تور انتالیا هتل ریکسوس پریمیوم بلک می‌توانید از سرویس رفت و برگشت به پارک موضوعی لند‌ آو لجندز و تور دوچرخه سواری هتل استفاده کنید. این امکانات به طور رایگان به مهمانان و گردشگران ایرانی ارائه می‌شوند.

هتل ریکسوس داون تاون آنتاليا | Rixos Downtown Hotel

اگر دوست دارید اقامتی دلپذیر در ساحل زیبای کنیالتی داشته‌باشید، هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا بهترین انتخاب برای شما است. این هتل ۵ستاره با خدمات all در شهر آنتالیا قرار دارد.

هتل ریکسوس داون تاون آنتالیا

اینترنت و پارکینگ رایگان، حمام ترکی و انواع ماساژها از خدمات ویژه‌ی این استراحتگاه محسوب می‌شوند. اگر از آن دسته از ایرانی‌هایی هستید که از بازارگردی لذت می‌برید، به نزدیکترین بازار به این هتل، بازار مارک آنتالیا سر بزنید. 

هتل  آدالیا الیت لارا | Adalya Elite Lara Hotel

شادترین هتل منطقه‌ی لارا، هتل آدالیا الیت است. این هتل ۵ ستاره‌ی آنتالیا به خوش طعم بودن غذا‌هایش معروف است که بسیار مورد پسند ایرانی‌هاست. هتل آدالیا لارا خدمات رفاهی و تفریحی نامحدودی دارد. این خدمات به طور ۲۴ساعته و رایگان به گردشگران ارائه می‌شود. 

هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا

با خرید تور هتل آدالیا الیت لارا آنتالیا می‌توانید هرشب از برنامه‌های موسیقی زنده و سرگرمی‌های جذاب شبانه‌ی این هتل لذت ببرید. و در هر زمانی که بخواهند نوشیدنی‌های متنوعی را امتحان کنند.

هتل سوئنو  دلوکس آنتاليا | Sueno Deluxe Hotel

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا هتلی ۵ستاره‌‌ در منطقه‌ی خوش آب‌ و هوای بلکِ آنتالیا است. این هتل در کنار هتل سوئنو گلف بلک قرار دارد. گردشگران ایرانی،با اقامت در هرکدام از این هتل‌ها می‌توانند همزمان از امکانات هر دو هتل به طور رایگان استفاده کنند.

هتل سوئنو دلوکس آنتالیا

بزرگترین شهربازی بلک در هتل سوئنو دلوکس آنتالیا قرار دارد. پارک آبی این هتل تنها پارک آبی ترکیه است که آسانسور دارد. بنابراین این هتل مجموعه کاملی برای انتخاب ایرانی ها در سفر به بلکِ آنتالیا است.

تمام خدمات این هتل‌ها نامحدود، 24 ساعته و رایگان در اختیار مسافران قرار می‌گیرد. ساحل خصوصی، بار‌ساحلی و صندلی‌های آفتاب‌گیر این هتل فضای دلنشینی را برای استراحت گردشگران فراهم کرده‌ است. 

هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا | Selectum Luxury Black Hotel

هتل سلکتوم لاکچری بهترین هتل 5 ستاره مقرون به صرفه آنتالیا برای ایرانیان است. این هتل در عین حال که لوکس و باکیفیت است هزینه ‌ی اقامت مناسبی دارد. خدمات هتل از نوع یوآل است و سرویس نوشیدنی و غذا به طور ۲۴ساعته به گردشگران ارائه می‌شود.

هتل سلکتوم لاکچری آنتالیا

از جمله امکانات جذاب هتل برای ایرانی‌ها می‌توان به کلاب‌ شبانه همراه با دی‌جی، ساحل خصوصی و مجموعه‌‌ی اسپا با انواع ماساژ‌ها اشاره کرد. همچنین در این هتل انواع تفریحات آبی، جکوزی و استخرهای سرپوشیده و روباز آبگرم قابل استفاده است.

هتل کراون پلازا | Crowne Plaza Hotel

هتل کراون پلازا آنتالیا یک انتخاب عالی برای داشتن اقامت ساحلی در کنیالتی است. با ۱۰ دقیقه پیاده روی شما به آسانی به ساحل عمومی و زیبای کنیالتی خواهید رسید. همچنین تله کابین تونک تپه در نزدیکی این هتل قرار گرفته‌است.

هتل کراون پلازا آنتالیا

دو رستوران و دو بار موجود در هتل مکان‌های عالی برای امتحان کردن نوشیدنی‌های خنک هستند. توصیه می‌کنیم استفاده از حمام روسی و ترکی و سونای فنلاندی در مرکز اسپای هتل را از دست ندهید. از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به تراس روی پشت بام، بار کنار استخر و باشگاه سلامت اشاره کرد.

هتل پودینگ مارینا رزیدنس (Puding Marina Residence Hotel)

هتل پودینگ مارینا بهترین انتخاب برای ایرانی‌هایست که دوست دارند در یک هتل تاریخی در فضای شهری آنتالیا اقامت داشته باشند .این اقامتگاه در محله‌ی کالیچی قرار‌گرفته‌است و دسترسی بسیار خوبی به جاهای دیدنی و تفریحی آنتالیا دارد.

هتل پودینگ مارینا رزیدنس آنتالیا

شما می‌توانید از حمام سنتی، جکوزی و سولاریوم هتل استفاده کنید. یا با انواع ماساژها‌ به بدنتان استراحت بدهید .همچنین می توانید از باراستخر هتل نوشیدنی‌های خنک برای خود سفارش دهید و یا در تراس آفتاب، حمام آفتاب لذت بخشی را تجربه کنید.

هتل فلامینگو رزیدنس (Flamingo Residence Hotel)

هتل فلامینگو رزیدنس، هتل آپارتمان اقتصادی با خدمات مناسب برای مسافران ایرانی است. استخر‌روباز، اینترنت‌وای فای و پارکینگ خدمات رایگان این اقامتگاه هستند. اسنک بار و بار کنار استخر مکان مناسبی برای لذت بردن از خوردنی‌ها و نوشیدنی‌های هتل است.

هتل فلامینگو رزیدنس آنتالیا

اتاق‌ها عایق صدا و کف چوبی زیبایی دارند، و همگی مجهز به حمام‌های اختصاصی با سشوار و حوله هستند. آکواریوم آنتالیا حدود ۱۵دقیقه با ماشین از هتل فاصله دارد. شما با اجاره‌ی دوچرخه و ماشین می‌توانید به راحتی به آکوالند و موزه‌ی آنتالیا دسترسی داشته باشید.

هتل  تووانا  آنتالیا (Tuvana Hotel)

هتل تووانا، هتلی با فضای دلنشین و امکانات مناسب در مرکز شهر آنتالیاست .گردشگران ایرانی که تمایل دارند دسترسی خوبی به جاهای دیدنی شهر آنتالیا داشته باشند، معمولا اینجا اتاق رزرو می‌کنند. اتاق‌ها دارای خدمات ۲۴ساعته و صندوق امانات هستند. صبحانه‌ و اینترنت رایگان نیز از خدمات ویژه‌ی مجموعه محسوب می‌شوند.

هتل تووانا آنتالیا

شما با اقامت در هتل تووانا به راحتی می توانید سری به بازار‌قدیم آنتالیا و موزه‌ی  اسباب‌بازی‌ها بزنید. یا با کمی پیاده‌روی به ساحل مرمرلی بروید. هتل تووانا به علت دسترسی مناسب به اکثر جاهای دیدنی آنتالیا بهترین هتل مناسب گردشگران ایرانیست که دوست دارند در شهر به گشت‌وگذار بپردازند.

بهترین هتل آنتالیا از نظر مسافران ایرانی

در بین هتل‌های معرفی شده هتل گرانادا و ریکسوس پریمیوم با محیط زیبا و مناسبی که برای کودکان دارند، بهترین گزینه برای خانواده  ایرانی و سفر با کودک محسوب می‌شوند.

 هتل آکرا باروت و لارا کالکشن به دلیل خدمات باکیفیتی که ارائه کرده‌اند برای چندین سال جزو برترین هتل‌های آنتالیا بوده‌اند. بنابراین در انتخاب این هتل ها شک نکنید.

اگر علاقمندید در هتلی اقامت داشته باشید که کیفیت خوبی داشته باشد و در تعامل با کارمندان آن راحت باشید؛ هتل مکس رویال با داشتن کارمندان ایرانی انتخاب خوبی است.

همچنین هتل ریکسوس پریمیوم و کراون پلازا هم بهترین ساحل‌های اختصاصی را در این لیست دارند. 

شما با توجه به سلیقه و بودجه‌ی خود می‌توانید بهترین هتل آنتالیا را از میان هتل های معرفی شده انتخاب کنید و از تیم ساتراپ برای رزرو و داشتن سفری لذت بخش در آنتالیا مشاوره بگیرید.

برای خرید تور آنتالیا با بهترین هتل ها میتوانید از کارشناسان ساتراپ مشاوره بگیرید.