بازگشت به آنتالیا

بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

معرفی بهترین هتل آنتالیا برای اقامت خانواده‌‌‌‌‌‌‌‌ها

آنتالیا

1403/04/12 12:58:43

هتل خانوادگ آنتالیا

یکی از بزرگترین چالش‌های سفر خانوادگی، انتخاب هتلی است که همه‌ی اعضای خانواده از بودن در آن لذت ببرند. بنابراین شناخت بهترین هتل آنتالیا برای خانواده به رفع این چالش کمک میکند.
ابتدا باید اولویت‌هایی که برای خانواده‌ی خود در نظر گرفته‌اید را مشخص کنید. این اولویت ها می‌توانند شامل اتاق‌هایی مناسب خانواده و تفریحات جذاب خانوادگی باشند، و یا اگر فرزند دارید هتل‌هایی با کلوپ و استخر مجزا برای کودکان باشد. ما با معرفی بهترین هتل‌های آنتالیا مناسب خانواده  به همراه آدرس و امکاناتشان انتخاب را برای شما راحت کرده ایم.

هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا 

هتل کرملین پالاس آنتالیا، بهترین هتل 5 ستاره‌ی خانوداگی آنتالیا با انواع تفریحات آبی است. هتل کرملین آنتالیا با معماری جذابش در ساحل مدیترانه‌ای لارا قرار دارد. زمانی که وارد این هتل شوید، خواهید دید که تفاوتی با کاخ کرملین مسکو ندارد.

هتل آستریا کرملین آنتالیا

 هتل Asteria Kremlin Palace Hotel تفریحات ویژه‌ای را برای خانواده‌‌ها در نظر گرفته‌است. استخر ویژه‌ی خانواده‌ها، استخر کودکان و پارک آبی از جمله این امکانات هستند. هتل کرملین به دلیل  داشتن ساحل اختصاصی ، مکان فوق‌العاده‌ی برای خانواده‌های دارای فرزند است.

در بار این ساحل نوشیدنی‌ و میان وعده‌های با کیفیتی را می‌توانید امتحان کنید. انواع تفریحات ساحلی مانند غواصی و کایاک سواری نیز در دسترس شماست. بزرگترها با خیال راحت می توانند، کودکان را در محوطه‌ی مخصوص بازی یا در کلوپ رایگان کودکان بگذارند و خودشان از کلوپ شبانه، بار کنار استخر و موسیقی زنده لذت ببرند. برای اطلاع از قیمت تور انتالیا هتل کرملین پالاس با مشاوران ساتراپ در ارتباط باشید.

آدرس: هتل کرملین پالاس آنتالیا، منطقه‌ی لارا کندو، آنتالیا ترکیه

هتل دلفین بی گرند آنتالیا

اگر به دنبال یک هتل uall خانوادگی وسیع و سرسبز در منطقه‌ی لارای آنتالیا است. هتل 5 ستاره‌ی" دلفین بی گرند"  با داشتن امکانات و استخر های متنوع برای همه ی سنین مناسب است. تور آنتالیا با هتل یو آل بهترین فرصت برای رزرو این هتل محسوب می‌شود.

هتل دلفین بی گرند آنتالیا

در ساحل خصوصی هتل مکان جداگانه‌ای برای بازی کودکان قرار دارد. تفریحاتی مانند موج‌سواری و قایق‌رانی برای بزرگترها نیز در دسترس است. همچنین مسن ترها می‌توانند در ساحل، حمام آفتاب خوبی بگیرند و از بار‌ساحلی هتل نوشیدنی‌های جذابی سفارش دهند، یا در استخرهای ریلکس مخصوص بزرگسالان استراحت کنند.

شهربازی، پارک آبی، سینما و مینی کلوپ‌هایی که در هتل DELPHIN BE GRAND RESORT موجود هستند، تفریحات فراموش نشدنی را برای مسافران مخصوصا خانواده‌ها رقم خواهد زد.

آدرس: هتل دلفین بی گرند،مرکز گردشگری لارا، آنتالیا، ترکیه

 هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا 

هتل مردان پالاس یکی از باشکوه‌ترین هتل‌های یوآل آنتالیا است. بیش از 10000متر‌مربع از ساختمان هتل طلاکاری شده است. این هتل علاوه براینکه بزرگترین استخر شنای مدیترانه ای را دارد، پارک آبی مجهزی برای خانواده‌ها نیز در آن قرار گرفته‌است.

خاص‌ترین رستوران هتل رستوران آکوامارین است. غذا‌خوردن در این رستوران تجربه‌ی جذابی را برای خانواده‌ها رقم خواهد زد. زیرا هنگام غذا خوردن، ماهی‌های آب شور را دور تا دور خواهید‌دید. شما در هتل مردان پالاس می توانید فرزندتان را در "کلاب بچه‌های تینی" بگذارید و در آکواریوم هتل در کنار ماهی‌ها شنا کنید.

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا

مرکز اسپای وسیع، ساحل اختصاصی و انواع تفریحات آبی هتل Titanic Mardan Palace را به بهترین هتل آنتالیا برای خانواده‌ها تبدیل کرده است.

آدرس: هتل تایتانیک مردان پالاس، آکسو، آنتالیا، ترکیه

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

هتل لند آو لجندز کینگدام یکی از جذاب‌ترین هتل‌های خانوادگی با پارک آبی  در منطقه‌ی بلک آنتالیا است. 401 اتاق آن به سبک دیزنی‌لند و مخصوص کودکان طراحی شده‌اند. همگی اتاق‌ها دارای پلی استیشن و اینترنت رایگان هستند. این ویژگی‌ها هتل کینگدام را در بین خانواده‌ها بسیار محبوب کرده است.

هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا

از دیگر ویژگی منحصر به فرد " The Land Of Legends Kingdom Hotel  " این است که با اقامت در آن می‌توانید از "تم‌پارک لند‌آو لجندزپارک آبی آن به طور رایگان استفاده کنید. پارک آبی این هتل از بهترین پارک‌های آبی آنتالیا است. فقط برای استفاده از پارک آبی و شهربازی این مجموعه به چند روز زمان نیاز خواهید داشت .

با اینکه تور آنتالیا هتل لند آف لجندز کمی گران است، اما امکانات و تفریحاتش آنقدر متنوع و باکیفیت است که افراد با هر سنی از اقامت در آن پشیمان نخواهند شد.

آدرس: ترکیه، آنتالیا، ناحیه‌ی کادریه، منطقه‌ی بلک، خیابان آتاتورک، هتل لند آو لجندز کینگدام

هتل میراکل آنتالیا

علت محبوبیت هتل میراکل در بین خانواده‌ها کیفیت بالای غذاهای آن است. وجود تنوع غذایی، استخرهای مجزا برای بزرگسالان و کودکان و پارک آبی باعث شده است، این هتل گزینه‌ی مناسبی برای خانواده‌ها باشد. اینجا درحالیکه کودکان در کلوپ مخصوص خودشان سرگرم هستند، بزرگترها امکان این را دارند در مرکز اسپای هتل به استراحت بپردازند. 

هتل میراکل آنتالیا

هتل Miracle Resort Hotel در ساحل لارا قرار گرفته‌است. به همین علت دسترسی مناسبی به مرکز شهر آنتالیا دارد. هتل میراکل دارای ساحل اختصاصی به طول 150 متر است، پس فضای مناسبی را برای انواع تفریحات ساحلی به مسافرانش ارائه می‌کند.

آدرس: هتل میراکل منطقه‌ی لارا، Yasar Sobutay Bul، آنتالیا، ترکیه

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا 

هتل ریکسوس سان گیت، سرزمین جادویی کودکان در منطقه‌ی کمر آنتالیا است. "کلاب بچه‌های ریکسی" دروازه‌ی ورود آنها به تعطیلاتی جذاب خواهد‌بود. اقامت کودکان زیر 11 سال در هتل  رایگان است. اما در صورتی که از تخت والدین خود استفاده کنند. یکی از امتیازاتی که این هتل دارد، دسترسی رایگان و نامحدود به پارک موضوعی لند‌آو‌لجندز است. تور آنتالیا هتل ریکسوس سان گیت را رزرو کنید و از تفریحات لند آو لجندز به طور رایگان لذت ببرید.

هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا

هتل Rixos Sungate علاوه بر ساحل خصوصی دارای یک اسکله نیز هست. این ویژگی باعث شده است مسافران به انواع تفریحات آبی مانند غواصی و موج‌سواری دسترسی داشته باشند. 16 رستوران، 2بار ساحلی و پارک آبی رایگان از سایر امکانات هتل لوکس سان گیت محسوب می‌شوند.

آدرس:  هتل رکسوس سان گیت، منطقه‌ی بلک، ناحیه‌ی کندو، آنتالیا، ترکیه

هتل دلفین امپریال آنتالیا

دلفین امپریال, یکی از لوکس‌ترین و گرانترین هتل‌های خانوادگی ساحل آفتابی لارا در آنتالیا است. اینجا برای خانواده‌هایی که به دنبال تفریحات متنوع و محیطی شاد هستند، بسیار ایده‌آل است. این هتل علاوه‌براینکه اتاق‌‌ها و سوئیت‌هایی مخصوص برای خانواده‌ها در نظر گرفته‌است، استخر و باشگاه مجزا برای کودکان نیز دارد.

هتل دلفین امپریال آنتالیا

در ساحل اختصاصی Delphin Imperial Lara انواع تفریحات آبی مانند غواصی و موج‌سواری در دسترس است. این مجموعه یک اتاق پلی‌استیشن و مرکز اسپای عالی  را نیز در خود جایی‌داده‌است. شما همچنین می‌توانید در این هتل هیجان در پارک‌آبی و کلاب‌های شبانه‌ جذاب با موسیقی زنده را نیز تجربه کنید.

آدرس: منطقه‌ی گردشگری لارا،  هتل دلفین امپریال،آنتالیا، ترکیه

هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

هتل سلکتوم خانوادگی ریزورت، همانطور که از اسمش پیداست هتلی مخصوص خانواده‌ها در بلک آنتالیا است. اتاق‌های اینجا با طراحی‌های شاد و رنگارنگی که دارند، برای خانواده‌های دارای فرزند انتخاب جذابی هستند.

هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا

شما می‌توانید با خیال راحت فرزندتان را به کلوپ کودکان ببرید و خودتان در کلوپ شبانه‌ی هتل سرگرم شوید. یا اگر تمایل دارید در استخر و بارهای کنار استخر استراحت کنید. کودکتان را نیز به استخر مخصوص کودکان بسپارید. در  Selectum Family Resort Belek که در دل جنگل‌های زیبای کنار مدیترانه قرار دارد، همه چیز برای ی تعطیلات خانوادگی عالی آماده‌است.

آدرس: بلک، هتل سلکتوم خانوادگی،انتالیا، ترکیه

بهترین هتل برای خانواده در آنتالیا کدام است؟

به نظرتان بهترین خانوادگی آنتالیا کدام هتل است؟ جواب این سوال به خود شما بستگی دارد. اگر دوست دارید در هتلی با ساحل اختصاصی در منطقه‌ی لارا اقامت داشته باشید، هتل کرملین پالاس و دلفین بی گرند را از دست ندهید .

اما اگر علاقمندید خانواده‌ی خود را به یک تعطیلات رویایی و فراموش نشدن ببرید، هتل لند‌آو‌لجندز و تایتانیک مردان پالاس آنتالیا شما را روسفید خواهند کرد. در صورتی که کیفیت غذای خانواده اولویت شما باشد، پس هتل میراکل آنتالیا را انتخاب کنید.

همچنین هتل‌های ریکسوس سان گیت، دلفین امپریال و سلکتوم فامیلی از جمله هتل‌هایی هستند که با داشتن کلاب بچه‌ها، خیالتان را از بابت کودکتان راحت خواهد‌ کرد.

لیست بهترین هتل‌های آنتالیا برای خانواده:

  • هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا
  • هتل دلفین بی گرند آنتالیا
  • هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا
  • هتل لند آو لجندز کینگدام آنتالیا
  • هتل میراکل آنتالیا
  • هتل ریکسوس سان گیت آنتالیا
  • هتل دلفین امپریال آنتالیا
  • هتل سلکتوم فامیلی ریزورت آنتالیا